fjernbetjening

Jeg har mistet manualen til min fj. betj. Den er af mrk. RUWIDO, rlR
9843.
Er der nogen der kan hjælpe?
hilsen jørgen.

Re: fjernbetjening
Hej!

Noget specielt du vil vide? Synes da den er rimelig selvforklarende(?).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: fjernbetjening
Hej Kim!
Jeg har betjeningen foran mig, og den forklarer intet. Der er ikke en
lampe eller nogen ting
der kan hjælpe. Den har tidligere været anv. til B&O tv, nu skulle den
så anv. til B&O vcr.
For en ordensskyld: Det er en universal betj., og ikke en B&O. Jeg ved
ikke hvordan
jeg skal få den til at "snakke" m. videoen.
Hilsen jørgen.

Re: fjernbetjening
Hej Jørgen.

Jeg kender den godt. Den erstatter en Beolink 1000, som ikke (normalt)
har display i forvejen (eller lamper for den sags skyld).

Hvilken B&O videomaskine er det du vil betjene? Det kan godt være du
skal forbinde den via scart til et B&O fjernsyn før det virker, da de
ikke alle har/havde IR-modtager indbygget selv.

Endelig kan der også være en kodeomskifter på selve videomaskinen, men
det galt vist kun VHS92.2'en.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline