Finde højttaler til B&O telefon i DK

Lydstyrken i min Beocom telefon er blevet meget lav, og det skulle
efter sigende vE6%re hF8%jttaleren der er i stykker.
Jeg har skilt telefonen ad og fundet frem til at det er fF8%lgende
komponent der sidder i den: http://www.merryusa.com/Library/DSH305.htm
Men jeg har ikke kunnet finde nogen herhjemme som har dette komponent.
Er der mon en herinde som har en ide om hvordan jeg kan fE5% fingrene i
dette komponent uden at skulle betale B&O ca. 800 for at reparere
telefonen for mig?

PE5% forhE5%nd tak

Mvh
Martin

Re: Finde højttaler til B&O telefon i DK

Jeg tror jeg har et par stykker liggende i en af mine rodekasser. Det er
medhørshøjttaleren til en Beocom 1600, 2400 eller 2500, ikke?
Hvis jeg kan finde dem, må du gerne få en.

Re: Finde højttaler til B&O telefon i DK

Det er selve rF8%rets hF8%jttaler i en trE5%dlF8%s Beocom 6000 telefon jeg
har problemer med - men det kan da godt tE6%nkes at det er samme enhed?

Ville sE6%tte stor pris pE5% det hvis du gad rode i gemmerne og se om du
har sE5%dan en enhed liggende :-)

Mvh
Martin

Site Timeline