Facebook ?

Hej venner

I erkendelse af at det kan være svært at vise hinanden billeder og
diagrammer -  har jeg oprettet en gruppe på fjæsbog, som i er
velkommen at benytte :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

ermmm    den hedder dk.teknik.lyd  og elektronik

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?
Hej jan

Og hvordan finder man den ?

Max

Re: Facebook ?

I søgefeltet hvor der står "søg efter personer, steder og ting

skriver du dk.elektronik   så kommer den frem

muligvis skal du derefter trykke på tilmeld eller noget lignende
--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?
Hej

Nej den gør ikke, da den ikke hedder dk.elektronik, men "dk.teknik.lyd
og elektronik"

Det burde du være velvidende om, da det påstås at du selv har oprettet den.

/Martin

Re: Facebook ?

muligtvis virker dette link :
http://www.facebook.com /#!/groups/466777203389144/

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?
jan_stevns skrev:

Seks linjer signatur!

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Facebook ?

Det er derfor nogle vælger FB, der kan man skrive alt det lort man vil,
uden nogen brokker sig.

/Hauge

Re: Facebook ?

Og du brokker dig åbenbart gerne :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

Meget gerne, især overfor idioter.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Facebook ?
On Sat, 9 Feb 2013 13:24:13 +0100, "Erik Olsen"

Du har mange lange samtaler med dig selv ?

/Hans

Re: Facebook ?

Han burde have med dig..

/Hauge

Re: Facebook ?

Så er vi jo to :)

God weekend.

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

Hvis den FB-gruppe er på samme niveau som du opfører dig her, så er den
*også* til at lukke op at skide i.

/Hauge

Re: Facebook ?

Den mening har du jo lov at have, men hvad får dig til at sige sådan ?

Jeg skriver et indlæg,  og glemmer noget, hvorefter der er en der
synes han skal brokke sig over min signatur

ham om det, men er det fuldmåne i aften ?

Og din mening om gruppen kan jo ikke bruges konstruktivt, vel ?

God weekend !

-Jan

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?
Du kunne ikke lade være - vel? Du er lige så dum som hele danmarks radio!

Re: Facebook ?

og hvem er så du ?
--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

og glemte at huske sig selv på at kigge i månekalenderen -  det må da
være fuldmåne :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: Facebook ?

Jeg skriver ikke så meget men har i årevis haft fornøjelse af at læse
med. Hvem er du, der føler det er din ret at gøre noget sådant? Du
ødelæggger usenet!
--
Mvh Benny Andersen

Re: Facebook ?

Tør øjenene, usenet er de døende ting, det kan man ikke gøre ret meget
ved, end ikke det at nægte dette vil ændre dette faktum.

Forums og de såkaldte "sociale medier" er der tingene flytter hen.

/Hans

Site Timeline