Følsomhed af sensor i sensorlampe?

Hej i denne gruppe...Jeg har bl.a. en sensorlampe i min indkørsel ved
carporten...dejligt i disse mørke tider...meeen den er for følsom, og tænder
f.eks. for tit når det blæser meget - jeg mener der er en
indstillingsmulighed, men hvor mon. Lampen er den type der ligner de billige
arbejdslamper - sort rektangulært lampe og sensor indbygget
nedenunder...Mvh. Jens-Ole på Røsnæs
PS - Jeg har prøvet at studse grene etc. men ikke med virkning...den tænder
for let

Re: Følsomhed af sensor i sensorlampe?

Der er nok 2 små drejeknapper på sensoren du kan justere på.

Alternativet er (oh skræk oh gru) at læse brugsanvisningen til lampen.

Re: Følsomhed af sensor i sensorlampe?
Hej Klaus - Jamen oh skræk oh gru (tog lige en griner...)....jeg er jo netop
selv den store, ivrige og aldeles utrættelige fortaler for evig bevarelse af
brugsvejledninger ;-)
 - Lampen var installeret da jeg købte mit hus, og ingen manual fulgte med i
købet - men jeg vil prøve at finde små drejeknapper eller lignende dimser
ved ren visuel afsøgning, tilsat et stænk af logik, og nok forvente at
venstredrejning nedsætter følsomheden, og højredrejning øger følsomhed -
go'e hilsner og tak fra JOB