indstilling af frekvens i babyalarm

Hej alle

Jeg havde en philips babyalarm, men desværre blev senderen stjålet fra barnevognen.

Så købte jeg en anden philips babyalarm i den blå, og troede så jeg havde fået en god ide.

Men selvom begge alarmerne kommer fra philips og er nogenlunde på samme alder, så kan de ikke snakke sammen. De har begge to kanaler, men sender altså ikke på samme frekvens. Jeg vil helst anvende den gamle modtager, da den også kan genoplades samt har lysindikator.

Er der mon nogen fingernemme personer her i gruppen der ved, om der er mulighed for at omstille frekvenserne i en af alarmerne så de "passer"?

Mvh

Sune

Reply to
Sune Engsig

Hej Sune

Den er krystalstyret, inde på printpladen, kan du sikker se krystallet, lur mig om ikke der står X-1 eller lign måske enda kanal/frekvensen, i forbindelse mede denne krystal, sidder der en lille trimmekondensator, drej forsigtigt på den, og se om ikke du kan trække den hen på din modtagers frekvens.

Held og lykke

Per

"Sune Engsig" skrev i en meddelelse news:7c%Kb.1420$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Reply to