Elektronikforretninger i Roskilde

Jeg er flyttet til Roskilde og vil gerne høre om nogen kender til og
kan anbefale en eller flere elektronikforretninger i området?

mvh.
Thomas

Re: Elektronikforretninger i Roskilde

http://www.edsc.dk /

Jeg ved ikke om de også har salg af almindelige løsdele.

/klaus

Re: Elektronikforretninger i Roskilde

De har de mest almindelige ting, men de ,kan sikkert godt skaffe hjem
hvis man skal bruge lidt mere eksotiske komponenter.

- Lars

Re: Elektronikforretninger i Roskilde
Ja, det er faktisk løsdele jeg er ude efter. Før handlede jeg hos
Brinck Elektronik i Kbh, men det er lidt langt at køre når man lige
skal have et par komponenter for en halvtredser.

mvh.
Thomas

Re: Elektronikforretninger i Roskilde

Hej Thomas
Prøv at kigge på Ringstedvejen, ca 500m før motorvejsbroen
på venstre hånd, ud af byen, i noget der ligner et garageanlæg, tæt ved
værktøjshandleren
ligger (har ligget) en lille butik/værksted som sælger løsdele..
Det er ca 100m inde på en sidevej
mvh
Preben

Re: Elektronikforretninger i Roskilde

Det er den jeg har lavet link til, så nu fik vi også geografien på plads...
(c:
(og 234 er vist den eneste bus der kører i det område)

/klaus

Re: Elektronikforretninger i Roskilde
Tak skal I have. Jeg tager fluks væltepeteren derhen og ser efter!

mvh.
Thomas

Re: Elektronikforretninger i Roskilde
Jo, de sælger løsdele men er meget dyre. Desværre er det den eneste
butik i byen, der sælger løsdele.  Jeg bruger dem kun hvis jeg mangler
en stump eller to. Ellers handler jeg på www.pc-elektronik.dk eller
www.elektronik-lavpris.dk

Mvh. Morten, Roskilde