Elektor pds tester

Hej NG

Er der nogen i gruppen der har elektor juni 2006 liggende med artikel om pds
tester
Hvis ja er det så  muligt at få en kopi af artikkelen da projektet lyder
meget interesant

Med Venlig hilsen
Bjørn

Re: Elektor pds tester

ellers kan jeg anbefale biblioteket... og hvis ikke "dit" bibliotek har
bladet så ved jeg at aalborg, silkeborg og herning har... :-)

Rasmus

Re: Elektor pds tester

Så er det lettere at bestille den på www.bibliotek.dk (til afhentning på det
lokale bibliotek).
Så slipper man for at skulle rejse hele Jylland rundt ;o)

Re: Elektor pds tester

hehe... det er der nok noget om... :-)

Rasmus

Re: Elektor pds tester

Man kan også købe hele bladet eller enkelte artikler i PDF format på
http://www.elektor-electronics.co.uk
Hele bladet koster GBP 3,15 og enkelte artikler typisk GBP 1,00 (ca.kr.
11,00).

mvh
Bjarne L. Christensen

Site Timeline