diesel/benzin omdrtæller

Hej jeg er ved at skifte min benzinmotor ud med en dieselmotor , så kommer
problemet med omdrejningstælleren , det er en searay med nogle meget flotte
instrumenture hvor der står searay inden i og med chrom kant, så jeg vil jo
gerne beholde omdrejningstælleren .

Kan man få en converter der kan conventere generator signalet W signal til
det benzinmotor signalet
,eller er det et nyt ur der skal til.

Re: diesel/benzin omdrtæller

Nej, en impulsgiver på svinghjulet.

Re: diesel/benzin omdrtæller
jeg har fundet ud af at uret kan begge dele så det er ikke mere et problem .

Site Timeline