Delphi program til styring af paralelport - Page 2

Re: Delphi program til styring af paralelport

er

Over 5 volt -> Afbrændt port.

Re: Delphi program til styring af paralelport

Ok... burde ikke blive noget problem hvis jeg bare bruger en 5 volts kilde.
Under 5 volt kan den vel ikke tage skade (selv om den måske viser forkerte
data på porten)...
Kan det betale sig at bruge en form for opto-kobler, og hvilken skulle det
så være?
Jeg ved at det samlesæt som jeg ellers har brugt bruger opto-koblere, men
ved ikke om det vil være en fordel hvis man bare er lidt forsigtig med hvad
man laver.

Re: Delphi program til styring af paralelport

De ligger på forskellige adresser ..

Du kan finde en masse god information her:
http://www.epanorama.net/links/project_pc.html#pc_parallel

.. ellers er google din ven :)

FUT: dk.en.eller.anden.programmerings.gruppe :-)

--
-jens

Re: Delphi program til styring af paralelport

af
ved

Du kan finde det hele på http://www.lvr.com/parport.htm

Leo Havmøller

Re: Delphi program til styring af paralelport

Har kigget på alle de drivere de linker til.. der er ikke nogen af dem med
hjælp til hvordan de bruges i Delphi :(

Site Timeline