Dele til fladskærms-reparation

Nogen der kender en leverandør som har disse dele?

L6598 DIL 16ben (resonans psu controller)
2 stk. P14NK50ZFP TO-220 (FET)
P22NF03L TO-220 (FET)
TL431 TO-92 (regulator)
TCET1103G (optocoupler)

Prøver at reparere en Thomson 32" hvor forsyningen til inverter + amp er
gået i stykker.

Havde den bare skulle levere 24V kunne jeg nok have fundet en anden
løsning, men det er en 10V forsyning og så er der også plus/minus
forsyning til forstærkeren.

--
Mvh, Kim

Re: Dele til fladskærms-reparation

  - Hvad hedder'n mere end Thompson???

/ Lars

Re: Dele til fladskærms-reparation
Hej Lars

Skal jeg lige hjem og kigge efter på bagsiden af kassen. Det er ikke det
nyeste tv (2004), men det er også mest for sportens skyld at jeg fikser
det :)

--
Mvh, Kim

Re: Dele til fladskærms-reparation

Service manualen er her i øvrigt:

http://www.scribd.com/doc/16705710/Thomson-Ifc228-Lcd-Tv-Sm

Det er psu'en der hedder SMPS 300 IFC228.

--
Mvh, Kim

Site Timeline