Datablad FET

Jeg har en dural FET (N/P) i so8 hus, med teksten "3004"

Hvor kan jeg finde data over denne FET ?

Søren Kjær Nielsen

Re: Datablad FET

Den siger mig ikke noget, men erfaringen er at måske 90 % af alle SO8 FETs
er fra Fairchild, IRF eller ROHM, især ROHM bruger meget mystiske
markeringer på deres kredse. Hvis der er anvendt andre kredse på samme board
hvor denne FET er, så check hvor de er fra, det kan give dig et godt hint.
Alternativt se hvad der sidder og driver FET´en, og se om du kan finde
FET´en i en application note, det kunne være til f.eks. en buck converter
el. lign.

mvh. Casper

Site Timeline