CNY62

Nogen der ved hvor man finder data sheet på CNY62 optokobler ?
Jeg har googlet og googlet men ikke blevet meget klogere :(

mvh
Torben

Re: CNY62

Hej Torben(pænt navn iøvrigt....)
Har du nogen fornemmelse af fabrikatet??
Har gennpløjet alle mine gamle databøger, og det nærmeste jeg kommer er
CNY64 fra Telefunken!

Mvh,
Torben W.

Re: CNY62

Ja ikke :-)
Nej desværre ikke, huset er heller ikke et normalt DIP6 hus men lidt
større, aflangt og den har kun 4 ben.
Vi havde nogle stykker liggende af dem på vores rep. værksted og de var
på vej ud i skrotbunken, det kunne jeg ikke helt lige acceptere så de
endte i mit værksted, desværre kunne gutterne på værkstedet ikke huske
hvad de blev brugt til, mest sansynligt en reservedel til et eller andet
instrument.
Der står forøvrigt også J8514 på dem.

mvh
Torben

Re: CNY62

Men er der ikke et logo fra en fabrikant på dem ?

Re: CNY62
Nej desværre.

mvh
Torben