CNC skærnig i metal?

Jeg er sikkert helt OT men kunne ikke finde en bedre gruppe..

Jeg søger en der kan CNC skære nogle metal i 3mm tyk metal plade.. og ca
10x10 cm..

Gerne billigt og gerne i nær fremtid..
Evt. i nærheden af 6920 / 7400

Mvh Brian

Re: CNC skærnig i metal?

Hvilket metal ?

Jeg har gode erfaringer med at få skåret i kobber i den tykkelse. Det er
IKKE laser, men kobber. De kan læse en autocad fil til at styre
apparatet med. Det koster ca 800 kr pr skæretime, og hvis det ikke er
stor koster det måske et kvarter plus materialeprisen

Bo //

Re: CNC skærnig i metal?

Jeg har tilsyneladende problemer med det danske sprog, men det er der så
mange andre, der har. Jeg ville fortælle at vandstråleskæring er billigt
og effektivt...

Bo //

Re: CNC skærnig i metal?
Tillad mig at supplere de andre indlæg.
Du kan spare tid og penge hvis du selv kan levere CAD-filen der skal bruges.
Det er jo ikke kun mens emnet bliver skåret der koster men også tiden med at
skrive instruktionerne. Hvis du kan komme med en fil lavet i f.eks. Autocad
er du et langt stykke. Prøv selv at Google på "vandstråleskæring", så får du
masser af hits.
--
MVH.
Finni

Re: CNC skærnig i metal?
Hej

Jeg takker for de gode råd og prøver google om jeg kan finde noget på
vandstråleskæring.. jeg tror hellere jeg må lave firmaet lave tegningerne
til mig, da jeg ikke har autocad og ikke er en ørn til at tegne..

Mvh Brian

Re: CNC skærnig i metal?

Må man spørge hvad du skal at skåret? en figur?

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: CNC skærnig i metal?

Nu er CAD arbejde ikke det billigste at få lavet, så fortæl hvad
du skal have lavet. Der er sikkert mange der kan hjælpe med
en AutoCad tegning uden det behøver koste noget særligt.

Ps: for overskuelighedens skyld, så skriv dit svar under det du citere.

Re: CNC skærnig i metal?
Hej

Det er nogle nogle foreskellige beslag der skal boltes sammen og når det
hele er boltet sammen så kan det bevæge sig i forskellige retninger..

Hvis der er nogle der kan lave de nødvendige tegninger, så har jeg det hele
på papir som kan scannes ind og mailes..

//Brian

Re: CNC skærnig i metal?

Øhh, læste du Max' PS?

Jesper Poulsen

Re: CNC skærnig i metal?

Er det ikke et dumt spørgsmål? ;-)

--
Thomas

Re: CNC skærnig i metal?

Det kunne da være at han læste det men er sk*deligeglad. Typen findes
desværre. :-(

Jesper Poulsen

Re: CNC skærnig i metal?
Hej Brian

Da du åbenbart ikke er interesseret i at hjælpe mig, så melder
jeg fra til at hjælpe dig.

Re: CNC skærnig i metal?
Nå.. så bliver man frosset ude...

det er ikke sikkert at os alle er lige gode til at finde ud af at bruge en
nyhedsgruppe, eller finde ud af at gøre det rigtigt, eller forstå helt
presist hvad andre mener.. men så skal det åbentbaret gøre at der kommer
indtil flere beskeder der er totalt urelevante for selve spørgsmålet..samt
at andre går helt døde og forlader spørgsmålet i foragt på den bekostning..

Jeg beklager meget at jeg ikke er lige så god til at bruge en nyhedsgruppe
som jer andre.. for det er jo altid jer der er de bedste ik?

Mvh Brian

Re: CNC skærnig i metal?
Hej Brian

Du prøver jo ikke engang, lyt dog til rådene og følg dem.

Hvordan man gør på usenet kan du læse meget om her

http://usenet.dk /

Re: CNC skærnig i metal?
On Mon, 13 Aug 2007 10:38:59 +0200, Icenfire (6920)

Det er umiddelbart fair nok; men tag et kig på usenet.dk, specielt
her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

//michael

Re: CNC skærnig i metal?

bekostning..
Når folk forsøger at hjælpe dig til, evt. at blive bedre til at færdes her,
til din egen glæde og bedste, så er det helt sikkert en forkert attitude at
stille op.
Det er såmænd ikke så svært at finde ud af. Læs blot lidt på de links du har
fået, og kig lidt på hvordan andre svarer, så har du lynhurtigt forstået
meningen med at citere korrekt.
Det er ikke for at være på nakken af dig folk gør opmærksom på teknikken,
det er udelukkende med den intention at hjælpe dig.

mvh Ebbe

Site Timeline