Canon laser printer LBP 4 - kan display bruges til noget?

Jeg har 2 stk.- en Lite og en Plus. Tilsyneladende virker de (måske). De kan afhentes ub i denne uge.

Måske kan jeg lokkes til at udtage display+ andre dele for forsendelse hvis belønningen er stor nok....

Mvh, Leif (7330)

Reply to
Leif

Hej Leif

Sæt dem dog i en markedsgruppe, de hører ikke hjemme her.

--
Mvh

"Max" skrev i meddelelsen news:4cf3e92a$0$56776$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Beklager - indlagt i marked.elektronikløsdele.......

Reply to
Leif