BORTGIVES: Pro-Face

Jeg har været igang med at rydte grundigt op, i forbindelse med at jeg skal
have udvidet kontoret, så faldt jeg over en Pro-Face med en skærm på ca
10,5" model: 2980078-1

Jeg aner ikke om den virker, eller hvordan man bruger den for den sags
skyld, men man kan sætte CF kort i den og så er der nogle serielle stik og
netværk i den.

Jeg ved godt at det ikke er en markedsgruppe, men jeg sælger jo hellerikke
noget, tænkte bare på at der var størst mulighed for at en af jer kunne
bruge den til noget spændende.

Så hvis der er en der gidder hente den i 6920 Videbæk, eller vil give 75kr
til forsendelse, ja så er det bare med at slå til nu..

Mvh Brian

Re: BORTGIVES: Pro-Face

Til.....

Mail på moppe(at)post6.tele.dk

Re: BORTGIVES: Pro-Face
Til

Mvh
Allan
ask@ask-service.dk

Re: BORTGIVES: Pro-Face
Ja Klaus var den første til at svare, så der er mailet til ham direkte.

Mvh Brian

Site Timeline