Bluetooth enhed

Jeg søger en færdig bluetooth enhed, med 4-5 udgange, og det er transistor
udgange eller relæ er underordnet. men en færdig enhed hvor der medfølger
applikation til mobiltelefon. som kan tænde og slukke udgangene

Det må der da være nogle der har lavet færdig.

alternativt en dims jeg selv kan programmere til det (ikke at jeg aner
hvordan man så gør det. så første løsning ville være at foretrække)

Jeg har prøvet google. men ved ikke helt hvad jeg skal søge efter

Håber nogle kan hjælpe

//Brian

Site Timeline