Billigt LCR Meter

Hej,
Hvor køber man et billigt LCR-meter henne?

Mvh. Kim

Re: Billigt LCR Meter

I en af disse forretninger:
http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Men jeg ved ikke hvilken ;)

Re: Billigt LCR Meter
Hej Kim

Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge det til , men sådan et par her

http://earthground.8m.com/indcap.htm

kan løse næsten alle de mest almindelige opgaver, for meget
rimelige penge.

Mvh max

Re: Billigt LCR Meter
I første omgang skal jeg bare bruge det til at måle på nogle komponenter i
et delefilter.
Jeg har fundet et LCR meter hos Elfa til ca. 500 kr inklusiv moms. Det er
med display og kan også måle frekvenser, så jeg tror det vil blive en bedre
løsning for mig - især da jeg ikke lige har komponenterne til at ligge.

Mvh. Kim

Re: Billigt LCR Meter
Jeg har købt mit hos Brinck til en lille tudse

mvh
Ole