Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Hej,

Hvad bruger i ?

Jeg er lidt irriteret over at skulle betale 40 kr til port, for noget som
kan sendes for 10, ja det er måske småligt, men i det langeløb betyder det
jo lidt. Og når man skal bruge to kredse til en samlet pris af 24 kr, er 40
kr i porto og ekspedition rigeligt... jeg tænker her på el-supply, som jeg
intet har at klage over, flike og hurtige - ingen tvivl... meeeennn .... :)

Jeg har kigget lidt på www.pc-elektronik.dk - men det ser ikke ud til de
tager dankort... ? Så er der brinck, et helvede at parkerer (og det koster
også), og ikke altid lige billige.... og det tager tid at fræse der ind...

Hvem bruger i ?

PS: Det er standard komponenter, fx. lige nu skal jeg bruge en 74154 kreds.

Anders

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Hovedsageligt reservedelsskufferne jeg har i forvejen. De er blevt fyldt
op via et arbejde der ryddede op i skufferne. Ellers Århus Radiolager
pr. bil.

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Tager du dankort ? har du online salg ? :)

Anders

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Hejsa

Er ret overbevist om at du prøver at være sjov, selvom det ikke var sjovt,
men han svarede Århus Radiolager, og de sælger pr. postordre, så du fik det
svar du ville have.

/Hauge

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
For hør dig evt om butikken kan sende posten som brev. Ellers må du selv en
tur ud i butikken og hente varen. Post.dk vil jo også ha' en bid af kagen.
:)

Kenneth Østergaard

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Det bestemmer du da ikke om det er....

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Hejsa

Øøhhm.. Jeg kan ikke helt finde ud af, om du prøver at være sjov, eller om
du bare _er_ dum.

/Hauge

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Lunten er kort i dag, hva?

/Kenneth

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

om

Også idag...

mvh
JBH

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Vælg selv, jeg har valgt (om dig).... ja gæt bare - det er ikke det første i
hvert fald... jeg fatter ikke hvad du har gang i, jeg har ikke set en eneste
tråd omhandlende køb/salg fra dig, kun brok brok brok brok... og jeg tror
helt ærlig ikke jeg er den eneste der syntes du er et fæ....

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Hejsa

Fint nok med mig.

Fint nok, men hvad har det med denne her gruppe at gøre så? Skrid til køb og
salg, hvis du er så utilfreds.

Muligvis ikke, men din mening, rager mig en hel flok høstblomster, så længe
jeg ved at du er den dummeste, så gør det mig intet.

FUT: mudder da du spilder en masse tid.

/Hauge

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

JO.. Jan (Hauge ) bestemmer ALT på usenet.

mvh
JBH

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Nøj, har du lært mit navn af ham den anden gamle klovn fra Horsens? Utroligt
at du kan stave til så lange ord.

Fut: aht.

/Hauge

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Utroligt

Har du overvejet seriøst, om det _kunne_ være DIG der var en klovn og ikke
alle os andre ?

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Utroligt
Nu tillod jeg mig at ændre FUT tilbage til dk.teknik.elektronik, hvor tråden
egentligt høre hjemme.

Det var svjh dig, der valgte at beskrive Anders Jacobsen, som dum, fordi han
havde en anden mening om sin udtalelse end dig. Han mener måske det var en
morsom bemærkning. Hvis den generede dig, så ignorer den dog!

Hvis du vil læse med i andres tråd, så gør det. Det gør vi andre også. Men
hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, ud over at starte en
mudderkastning, så hold mund!

I det hele taget, virker du meget nedladende i dine sætninger. Hold op med
det! Det er muligt at du taler sådan til konen, børnene og råber af chefen,
men hold dig til et normalt og sobert sprog på Usenet, tak!
Se evt. http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

Desuden fremgår det af TDC's kundevilkår, der er gældende for de fleste,
hvis ikke alle, internetforbindelser, at kunden har pligt til at overholde
"den til enhver tid gældende Netikette (de uskrevne regler for god skik på
Internettet)."

--
Thomas

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Hejsa

Hvilket den ikke gør, læs på usenet om hvad grupperne bruges til.

Med hans svar, så ja, og det mener jeg stadig.

Hvilket der kun er een der bestemmer, og det er mig.

Selv tak, men jeg snakker og skriver, som jeg nu engang gør.

Samme kunne du.

Klag venligst, og bliv til grin.

FUT: mudder igen, hvis du kan klare det.

/Hauge

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...
Utroligt

Ja, det ville satme være dejligt hvis du gjorde det din jubelnar..

Jeg , og en del andre brugere af USENET er ved at være så forbandet træt af
dine evindige kommentarer og latterlige opførsel, men sådan har du jo alle
dage været, viser det sig ved lidt søgning på nettet. Dine radioamatørvenner
er jo også pisse trætte af dig.  Det her kunne være en forklaring på dit
problem:

http://www.beredskabsstyrelsen.dk/laereboeger/fh/Kap213.html

Mht. hvor jeg har dit navn fra.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.hamradio

Jan Hinrichsen (Hauge)(OZ3ADN) hauge@smart-tech.dk

http://www.qrv.dk/profil.php3?call=OZ3ADN

Og mon ikke en tur til Egå, "med næsen lidt i sky", (= kigge efter din
antenneskov)  ville afsløre din bopæl, selvom du gør alt for at
hemmeligholde den.

JBH

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Hvorfor helvede bliver du så ved HER? Klovn.

Tjaeh, du bliver ved med at være her, selvom du skriver som om du var i
mudder, tror nu mest det er omtalen af dig, der står på den side.

Hvem hemmeligholder hvad?
Nu gider jeg ikke spilde mere tid på dig, du fatter ikke at man flytter
lortet ud af grupperne. EOD

/Hauge

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

*LOL*

Re: Billigste/bedste elektronik online salg på nettet...

Nej og nej.

Jeg tager mod hård valuta (eller stumper jeg mangler) og kun ved
henvendelse her på matriklen.

Handel foregår _kun_ face to face.