Bil forstærker

Davs med jer alle.

Jeg har en bil forstærker Ja mærkert er taget væk så jeg har ingen idé om
hvilket mærke vi snakker om, Men min ven sagde at efter at han havde tændt
for den og volumen har været skruet meget op. Så gik den. Så er der nogen
der har en idé til hvad der kan være galt ???

Er det nye udgange ???

Eller kan det være noget andet???

Håber at nogen kan hjælpe, Jeg vil nu skille den mere ad og se om man kan
finde ud af hvilket mærke det er.

Tak på forhånd.

Med evnlig hilsen Thias Russell

Re: Bil forstærker
Hej Thias,

Er en evt. sikring checket ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Tja, er de gamle da defekte? Det kan et multimeter vel svare på...

Sagtens. Men check ovenstående først.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Bil forstærker

Tag evt. et billede af dyret og lad os se på det.

Michael.

Site Timeline