Nad forstærker med mislyd

Hej

Min trofaste Nad C370, som jeg har haft fra ny siden ca. 2000, er ny begynd

en lydscene med kun dyb bas og ingen diskant fremkalder stadig skratten i

t den med en anden C370'er jeg havde liggende, som _ikke_ har problemet.

haft fra ny.

Mvh: Niels Munk

Reply to
Niels Munk

Den 23-02-2016 kl. 20:57 skrev Niels Munk:

Mvh Lars

Reply to
Lars Schaumburg-Müller

Den onsdag den 24. februar 2016 kl. 10.41.40 UTC+1 skrev Lars Schaumburg-M

Mvh: Niels Munk

Reply to
Niels Munk