Beogram 6006

Jeg har en Beogram 6006 hvor lyset i displayet og pickuparmen står og blinker/flimrer. Ellers er der intet, der reagerer på den. Er der nogen standardfejl eller hvor skal jeg begynde at lede? Hilsen Per.

Reply to
Per L.

"Per L." skrev i meddelelsen news:48269f20$0$15886$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Send mig din emailadresse og du kan få en service manual til 4000-6000 serien, som pdf fylder den ~12Mb ......

Måske du kan finde noget heri??

Mvh, Leif

Reply to
Leif

"Leif" skrev i meddelelsen news:4826b250$0$56794$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Jeg glemte lige - den rigtige ligger hos:

Vælg B&O som mærke og tryk på søg, så er der lidt dernede ad... /Leif

Reply to
Leif

Takker mange gange.

"Leif" skrev i en meddelelse news:4826b321$0$56794$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...