B&O MX7000 - Mister tuningen på nogle kanaler.... kendt problem?

Hej!

Min gamle far har et B&O MX7000 som er begyndt at opføre sig sært. Tv'et
mister kanalindstillingerne pludseligt. Jeg har ikke selv iagttaget det, men
problemet er vist ret udtalt. Nogle kanaler er der vist ikke nogen problemer
med, men ved andre kanaler falder billedet pludseligt ud og viser sne og
støjer.

Er der nogen der kender til problemet og kræver det udskiftning af tuneren,
eller er der noget man selv kan gøre?

Mvh.
Bo

Re: B&O MX7000 - Mister tuningen på nogle kanaler.... kendt problem?

For de kyndige : omlod stelpunkter i tuner

For de knap så kyndige : skift tuner

For dem uden loddeevner : skift tunerboard

For dem uden skruetrækkerevner : ring efter en fagmand

Re: B&O MX7000 - Mister tuningen på nogle kanaler.... kendt problem?
Tak for hjælpen!

Min far er lidt kyndig udi lodning, så jeg tror han prøver at omlodde
stelpunkterne før han overgiver sig :-)

Mvh
Bo

Re: B&O MX7000 - Mister tuningen på nogle kanaler.... kendt problem?

Nice ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline