ATX - Teste strømforsyning

hejsa .......

hvisdan tester man en ATX powersupply uden at sætte den i en computer
..... jeg skal bare se om den starter op .... bla teste blæser ...
... hvilken ben i strømstikket skal bruges ? og hvordan ?

RaZoR

Re: ATX - Teste strømforsyning

Ben 14 (PS-ON) skal forbindes til GND (Sort).

Se evt. denne side for pin-out.
http://xtronics.com/reference/atx_pinout.htm

--
MVH Troels
Ford Siera 2.0i DOHC

FØRSTE hit på google "test ATX power supply" giver dig svaret.

Bo //

Re: ATX - Teste strømforsyning
On Thu, 13 Jan 2005 13:49:43 +0100, "Bo Bjerre"

Undskyld, er du imod indlæg her i gruppen ?
--
Støt Noget Stort

http://www.tungogsmuk.dk

Re: ATX - Teste strømforsyning

Du behøver ikke undskylde. Jeg svarede dels med en henvisning dels med
forklaring på hvor jeg fandt det. Google er et fantastisk værktøj. Tit giver
det flere svarmuligheder end der kommer i denne gruppe.

Bo //

Re: ATX - Teste strømforsyning

Ja det gar du ret i, hvis man ved hvordan man skal formulere søgningen.

Hilsen Jørgen

Site Timeline