Atmega8 og PWM?

Ja jeg kan ikke rigtigt få lokket ud af databladet hvordan hulen jeg får PWM
til at køre, og eksempelkode kan jeg ikke finde meget af på nettet... Slet
ikke i assembler :( - Er der nogen der har et eksempel på hvordan hulen jeg
får liv i den del af chippen?

Brian

Re: Atmega8 og PWM?

Jeg ved at mange har glæde af:
http://www.avrfreaks.net /

Hvis du på forsiden skriver PWM i søgefeltet kommer der mange muligheder
frem, og der er muligvis noget, du kan bruge.

-jeg er ikke selv ARR'er

Bo //

Re: Atmega8 og PWM?

Selvfølgelig fik jeg det til at virke 15 minutter efter jeg skrev indlægget,
og efter at have bøvlet med at decifrere databladet i et par dage...

Nå, jeg har uploadet min kode hvis nogen skulle få brug for det!
http:\www.geronimo.mobilixnet.dk\downloads\pwm.asm

Brian

Site Timeline