Anmeldelse

Jeg vil tillade mig at poste en lille anmeldelse af Schaeffer-ag.de og
program "pront page designer"

Jeg belv anbefalet programmet her i gruppen.. og jeg downloadede det, og
legede lidt med det.. og det er faktisk utroligt nemt.. man kan lave
firekantede huller, huller med geving. huller hvori der monteres
skruebøsning.. og man jeg justere det hele til 0,1mm nøjagtighed.. så efter
lidt tryllen fik jeg fremstillet en plade jeg skulle have.. og fik det
bestilt.. jeg kunne vælge imellem nogle leveringsformer, bla. hastelevering
(dyrer). jeg havde ikke travlt så jeg tog den almindelige.. og kunne med det
samme se. at det ville være her den 18 dec. og ja.. den kom sgu idag..
forsvaringt indpakket.. og det hele.. jeg har så studeret pladen lidt.. jeg
har lavet hullerne i nøjagtig den størrelse som kontakt producenten
foreskriver.. og det passer bare nøjagtig.. hvis jeg skal sætte en finger på
noget.. så det det yder kanten.. hvis man kører en finger over, kan man
mærke ujævnleder, men det er ikke noget der kan sees.. alt i alt et godt
stykke arbejde, til en fornuftig pris.. dette firma har min varmeste
anbefaling, og jeg vil helt sikkert bruge dem igen..

Mvh Brian

Re: Anmeldelse
Ikke "front page designet" men FRONT PANEL DESIGNER

//Brian

Re: Anmeldelse
Hej Brian

Rigtigt rart at du har fået noget positivt ud af den kontakt og tak
fordi du melder tilbage til gruppen.

Re: Anmeldelse
Selvfølgelig.. deler gerner med jer andre ;)

Mvh Brian

Re: Anmeldelse

Kan du evt vise billeder / pris ?

Kasper

Re: Anmeldelse
jeg kan ikke vise billeder af det. da det er dele til en prototype jeg
fremstille for en, og når du ikke kan se billederne. så får du hellerikke
meget ud af prisen.. men prøv at hente programmet, så kan du med det samme
se prisen for varen inden du bestiller

//Brian