ang https://www.onsemi.com

ville høre om der er nogen der har prøvet at få samples igennem her??? eller
anden erfaring med siden

leder nemlig efter MJL4281A / MJL4302A og der ka jeg åbenbart få 25 af
hver?? for 21$

det er vidst ik nogen steder i dk de 2 ka fåes.. desvære

hilsen klaus

Re: ang https://www.onsemi.com

Jeg har fået samples fra On uden beregning. Men de blev også sendt til
min arbejdsadresse, projekt F.U.S.K.

Kai

Re: ang https://www.onsemi.com

Det lyder godt. Så laver jeg lige en bestilling derfra om 14 dages tid ca.
Men låner et visa kort da jeg ik selv har et

klaus

Re: ang https://www.onsemi.com
Hvis du kan købe dem gennem et firma, så prøv at spørge hos EBV.

Det er flinke folk, som distribuerer ON semi i DK.

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse