Alternativ til VTL5C3

Elfa skal have 77kr for denne.

http://makeashorterlink.com/?O4AA2147C
--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Alternativ til VTL5C3
Hej Karsten

Jeg har nogle der ligner meget. til en væsentlig
bedre pris, send mig en mail.

Mvh Max

Re: Alternativ til VTL5C3

Er det noget du vil løfte sløret for? Jeg er også interesseret i en mere
økonomisk erstatning...

    Mvh
        Kimjand

Re: Alternativ til VTL5C3
Hej Kim

Alt efter hvad man skal bruge dem til er der jo muligheden for
at lave dem selv, jeg har laver det nogle gange som på billedet,
der mangler bare en lille lystæt kasse omkring, jeg ved bare
ikke hvor reproducerbar den løsning er, måske ikke lige
egnet i en stereoforstærker.

http://www.sandcastle.dk/Billeder/Opto.jpg

En anden løsning er at bruge nogle jeg har liggende der
hedder LT3011. Det er lidt tricky at finde data, men
lidt er der da her

http://www.datasheetarchive.com/semiconductors/specsheet.php?specsheet11%60433

Man kan se dem brugt i denne konstruktion her

http://www.tubeguitaramp.de/hughes/sch_triamp.pdf

Jeg kan levere både fotomodstanden til den første løsning
og LT3011. Send mig et mail med oplysninger om hvad
du har brug for og hvor mange, så skal jeg give et tilbud
du ikke kan sige nej til.

Mvh Max

Re: Alternativ til VTL5C3

http://optoelectronics.perkinelmer.com/content/Datasheets/heimann%20opto%20isolators.pdf

Mvh Max

Re: Alternativ til VTL5C3
http://optoelectronics.perkinelmer.com/content/Datasheets/heimann%20opto%20isolators.pdf

Jeg må lige kigge på den imorgen, den var tiltænkt til et
oscillatorprojekt, og måske senere en kompresser.

    Mvh
        Kimjand

Re: Alternativ til VTL5C3
On Thu, 12 Jan 2006 10:01:04 +0100, Karsten Krambs

Hvor mange skal du bruge?

Jeg mener det var VTL5C3 og VTL5C4 jeg brugte til en redningsaktion
for et gaaaaammelt apparat for et par år siden. Og prisen er
definitivt ikke 77.- , og hvis det ikke er mange kan jeg nok købe et
par. Hvis det er mange kan jeg henvis til hvor du kan få dem, billigt.

Å så kommer det : Hva hulen bruger du dem til?

Er galvanisk adkillelse et must?

Re: Alternativ til VTL5C3

en guitar dims, en opamp skal styre gain på en anden opamp til et
filter. Det hedder vist et envelope filter, nogen kalder det en "auto
wah", jo mere gain jo mere filter tilt.
http://www.citron.dk/envelopefilter.jpg

sikkert ikke.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Alternativ til VTL5C3
On Fri, 13 Jan 2006 05:10:55 +0100, Karsten Krambs

OK.

Nej - det er ikke nødvendigt.

Site Timeline