ADUC832

Hey

nu har jeg lige fået mit board strikket færdigt...

men jeg kan ikke få processoren i download mode

jeg har tjekket der er osc. på 32,bla khz

på psen er der en 1K modstand til en kontakt til stel... når jeg trykker den
ned, falder Psen benet kun ganske lidt, er det sandt, nogle der har målt
efter ??

har valgt watch crystal i download...
kan også se download programmet reseter procesoren og der sker lidt data på
en måde.. men så får jeg fejlen i programmet...

hvad kan der være galt ?

har også prøvet i hyberterminal og resette den manuelt med psen lav
processoren sender ikke noget date.. men ved heller ikke om den skal

--
Mvh Kasper

Re: ADUC832
Kommer til at se nu, på det som Analog har lavet har de luset 7-8 over på
TTL siden af en max 232...

men jeg har lavet det lidt efter :
http://www.sample.co.kr/analog/se812sch.gif

kan det være det der er problemet ??

--
Mvh Kasper

Re: ADUC832
Hej Kasper

Husker du at PSEN skal holdes nede og derefter at resette - nu skulle den
gerne være i download mode - sådan virker min AT89C51RD2 fra
Atmel i hvert fald.

Prøv at læse side 10 i databladet på ADUC832'erne.

Mvh
Morten

den

Re: ADUC832
Hey...

jeg har fået det til at virke med windows download programmet....

det kræver bare et pin 7-8 og 4-6 er luset sammenn på det rs232 stik...

jeg havde ellers lavet det med mulifhed for at styre psen og reset fra mit
rs232 stik.. men det understøtter de downloader ikke jeg har set,
desværre.... !!

--
Mvh Kasper