Adapter til router

En Netgear router (WNR854T) jeg skal have sat op har en20%
strF8%mforsyningsadapter pE5% 12v 1Amp. PE5% routerens power input stE5%r=
 der20%
12v 1.5Amp. Kan der ske noget ubehageligt ved at bruge adapteren?20%
(ligger i kassen, og der stE5%r Netgear pE5% den).

--20%
Helge.

Re: Adapter til router
Ikke hvis den virker.
Jeg tvivler på at den bruger mere end den ene A så den vil sikkert virke
fint.
I værste tilfælde bliver den ustabil efter lidt drift, og så må du ud og
finde en lidt kraftigere.

finn

Re: Adapter til router

Det tror jeg reelt ogsE5% ;-)

I vE6%rste fald bliver den langsomt meget varm af overbelastningen og
sE6%tter ild til sig selv og omkringliggende brE6%ndbare emner...  ;-)
Men sE5% galt gE5%r det nu nok ikke...

Godt nytE5%r!
Mvh.
 Anders