USB-MP3 Player - ne radi? [cross]

Radi se o nekom no-name player-u sa 512MB (mislim da je proizveden negdje u Sloveniji - nesto mi se tako po glavi mota). Odjednom nece ni da se upali niti se moze prebaciti muzika na njega (ne prijavljuje se kad je spojen na komp). Sto bi moglo biti? Moze li se popraviti?

Reply to
Slash

nije proizveden u sloveniji sigrno :-)

Reply to
Sanjin

Ma da - proizveden je vjerovatno negdje u Kini, ali je Slovenacka naljepnica (to sam mislio reci). Sad kad sam ga otvorio vidio sam na jednom MC-u da je SIGMATEL (a to je pisalo i na kutiji - pa sam ja to povezao sa Slovenijom - mislim da ima neka firma koja se tako zove u Sloveniji).

Reply to
Slash

Isti slucaj bio kod mene, takodjer neki no-name mp3 player, isti simptomi. Probaj izvaditi bateriju iz njega i prikopcati ga na kompjuter. Isprobavaj vise puta (meni je znalo upaliti i nakon desetak), a kad i ako ga prepozna, formatiraj ga kao obicni disk. Moglo bi upaliti, no pripremi se za najgore. Meni se to stalno dogadjalo, svaki tjedan bar jednom. Stoga sam odustao i kupio novi player:)

Reply to
Danijel

Iako ga je Slash veæ popravio, moram ovo napisati za ostale u nevolji.

Imam jedan od "sigmatel" mp3 playera. U stvari je Sigmatel valjda samo èip ili firmware. A moj player je neka no name kopija digtballa.

U bla¾em obliku problem se manifestira da kad se upali poka¾e samo "no files" iako bi trebali biti gore, a na pc se neæe normalno spojiti - pona¹a se ko neformatirana disketa. U tom sluèaju poma¾e firmware upload s formatiranjem drivea.

U te¾em obliku ne da se upaliti, a pc ga uopæe ne vidi. Tu poma¾e spajanje na pc bez baterije i s pritisnutom tipkom za paljenje koju treba dr¾ati tak dugo dok ga pc ne primijeti. Onda se instalira kao nekekav plug & play device u recovery modu. Nakon toga iz prvog ili drugog poku¹aja (nakon odvajanja i ponovnog normalnog spajanja na pc) proðe firmware upload.

Korijen svih problema le¾i u prevelikoj brzini pisanja ili lo¹em usb kontroleru. Na poslu imam onboard usb 2.0 i ponekad se zblesira u bla¾em obliku. Doma imam on board usb 1.1 i na tome radi savr¹eno, a na pci usb 2.0 se zblesira skoro uvijek, ponekad i u te¾em obliku.

Uglavnom gdje god ga spajam na pc imam na hardu "image" na kojem pripremam sadr¾aj, a onda samo snkroniziram s playerom. Na taj naèin drugi poku¹aj (nakon eventualnog zblesiranja i formatiranja) postaje rutina.

I na samom playeru uvijek imam instalaciju za firmware upload, pa kad ga spojim na neki treæi pc prvo kopiram tu instalaciju na hard tak da mogu u sluèaju potrebe uploadati firmware. Za razliku od tristotinjak kuna (kolko doðe stabilniji player) i nije puno dodatnog posla.

Zanimljivo... Nazalost, meni se moj player tako ponasao i na staroj ploci koja je podrzavala samo usb1.1, tako da ne mora uvijek funkcionirati. Ponekad bi se, sto je jos cudnije, prvi put upalio bez problema, da bi nakon gasenja bio mrtav. Nadnaravne stvari...

Reply to
Danijel

/CUT To ce svakako nekom biti od pomoci, ali samo da kazem da je problem bio hardverske prirode (otisao kondenzator), pa tako da to, u ovom slucaju, ne bi bilo od pomoci, jer pored toga sto nije dobijao napajanje sa baterije nije ni imao vezu sa USB-om. Uglavnom, popravio sam ga i sada radi k'o nov.

Reply to
Slash