Strujom protiv puzeva

U vrtu sto god posadili, dodje ona gamad ljigava, i sve pojedu. Iskusali sve savjete, neki funkcioniraju djelomicno, neki ne, ali ove gamadi ima ko pljeve i nikako je se rjesiti. Zadnje sto sam smislio je da stavim oko zemlje neke daske i na njih zice, sve to spojim na akumulator i nadam se spalit gamad kad pokusa prijeci preko do povrca. Poslat cu i sliku na binaries da bude jasnije. Slijedi pitanje: je li dovoljno spojiti zice direktno na akumulator, ili mi treba neka elektronika? Sto se moze dogoditi ako puz krene preko zica, pa ostane tamo a struja konstantno pici kroz njega? Predpostavljam da bi se u jednom trenutku dovoljno sprzio i ta bi tok struje stao. Je li netko probao neko slicno rjesenje i da li uopce funkcionira, ili da zaboravim na sve to?

--
Ja mrzim puzeve!
Reply to

Napon akumulatora 12V ne nizak, preko toga bi pu¾evi prolazili. A struja bi bila manja od milampera, i ne bi bilo nikakvog kurenja.

Brobaj sa trafom 12 na 220V napravit neki impulsni generator visokog napona, da recimo svake 3 sekunde baci 2 impulsa. Ja nisam probao, pu¾eve trujem mekinjama. Nisu otrovne za ljude i ¾ivotinje. Najbitnije ih je podavit u proljece kad izlaze poslije zimskog mirovanja.

Pu¾evi se nalaze u zemlji, njihov radijus kretanja je samo van iz zemlje i unutra, a samo za vrijeme ki¹e migriraju, tako da nekakva naponska prepreka ne bi rije¹ila problem.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Hvala na odgovoru. Kako to s mekinjama funkcionira?

--
Ja mrzim sigove!
Reply to

12V je dosta. Stavi na jezik. Bljeska.:-) Na kraju ima? pu?e, bateriju pa probaj i javi. Slike baterije na jezika molim na binse.
Reply to
Dario

Odvojni trafo 230V/ 20W?

Posipa? po tlu izme?u povr?a, ne ba? pred ki?u, najbolje poslije ki?e kad se malo osu?i. Pu?i izlaze na ve?e, i u jutro vidi? mrtve i kako sve zabalave kad pojedu mekinje. Mekinje sa pu?omorom, ina?e ?e? ih samo hranit. To ponavlja? par puta godi?nje, to jest do 6-7 mjeseca. Po?inje? prije nicanja, jer pu?i pojedu rotkvice, blitvu, krastavac ?im nikne. Koli?inu sipa? najmanju koju mo?e? kao kad soli? ve? posoljenu juhu, tako da ti kila traje 3 godine. Ne sipa? ba? po cijelom prostoru, nego oko biljki, oni vole mekinje i ?im ih nanju?e odma ih jedu, a dovoljna je mrvica da ga otruje.

Zanimljivo je da prepu?u i 30m ako nanju?e juhu sa per?inom i celerom, ja to primjetio da ih ima desetke pred pragom i ho?e unutra kad se kuha juha. To mi dalo ideju da samo ofurim listove celera i per?ina, pospem posijama okolo i ostavim no?u. Ujutro je hrpa mrtvih oko meke.

Reply to
Petar Bjelčić

Nisam vidio sliku na binsu, zaboravi raspor.

Reply to
Petar Bjelčić

sve

jeve

ke

tor,

ica,

se u

ao

o?

Je otrov al je odli=E8an, zove se Mesurol. Jedini problem kaj ga ki=B9a otopi :( Druga super stvar je obi=E8na krupna modra galica, dulje traje od Mesurola. GL sa gadovima i ja ih mrzim :)

Reply to
mGT

DEFINITIVNO i njbolje rjesenje, a ujedno i potpuno i 100% prirodno su: PATKE. Nabavi si jedan par, ne ucine ti mnogo stete na povrcu ali ti garantiram zivotom da neces imati niti jednog puza u vrtu.

100% provjereno! Ja imam divlje patke koje slobodno setaju po vrtu i nemam niti jednog puza dok prije toga- katastrofa. Jedino moj problem je sto se patke brzo mnoze u povoljnim uvjetima, a zena neda zaklat ni jednu, inace su vrlo vrlo ukusne s mlincima.....!
Reply to
qwe

Da vrlo uspije¹no.. pu¾omor je idealno rje¹enje... sve potuèe. Èista kataklizma. Ako ima kaj drugo ¾ivo u vrtu garantirano da vi¹e ne bude. Ak ima¹ pesa kojeg bi se rado rje¹il, al onak da jebeno pati kad crkava, obavezno ga pustit i dva tri dana posle pu¾omora i ki¹e u vrt. Ptice ne mora¹ pu¹tat, one dolaze same, a s njima nema¹ problem jer krepavaju negde dalje od vrta gde uspiju doletit..Po moguænosti uzeti vreæu pu¾omora obiteljsko pakovanje dobiva¹ popust na kolièinu.

Reply to
eLaCiD

Gotov pripravak u obliku mekinja i meka u obliku granula nije svrstan u kategoriju otrova. Tako pi¹e na pakiranju. A aktivna tvar, ne znam sad koja, je par grama na 100kg mekinja. Vi¹e otrova ima jednoj u konzervi, na¹oj i pseèoj. Toplokrvne ¾ivotinje, ptice i pasa ne mo¾e¹ tim otrovat.

Ne znam kako funkcionira, ali znam da meku¹ce ubija i CO2.. Tako æe pu¾i crknut i od par kapi pive, a rado je popiju, pa se i to koristi. A mi se oblokavamo pivom, neki je daju i svam pasu, i ne crknemo. Hobotnicu recimo istjera¹ iz rupe sa malom ¾licom soda bikarbone.

Reply to
Petar Bjelèiæ

5 cm visoku sitnu mrezicu oko vrta i na nju spojis elektronickog pastira, onog za krave :) Nakon sto ih pastir prekuri, zena ce te obozavati, svako jutro samo poberes escargot i serviras
Reply to
Mika

Otvori restoran, specijalitet - puzevi.

:))

Reply to
BladeRunner

"Petar Bjelèiæ" wrote

ne znam za sodu bikarbonu, ali za modru galicu znam....ail u turupu niti jedna hobotnica vi¹e neæe uæi kasnije....a ujedno galica pobije i mlað...

Reply to
Gagi-9a6aag

mile se ko ¹takori....moji starci ih imali u vrtu...i ne samo pu¾eva da nije bilo...neg niti trave....korova...a kasnije su ih pustili na Kupu nek odu...nisu ih htjeli zajklati.....

Reply to
Gagi-9a6aag

kad se

Ja mrzim puzomor! Bilo kakve otrove kad smo kod toga. Nastojim ih izbjegavati maksimalno. Ali, kad si ga vec spomenuo, evo jedna istinita prica: onomad dodjem na plac kupit malo salate i neka baba ima gustu, ogromnu salatu. Pitam ja nju, pa kako vam to uspije, meni puzevi sve pozeru.. Kaze baba: zato ja stavim puzomora. Iskopam rupu, malo puzomora, upiknes salatu i ne diraju je. Aha, aha... dovidjenja. A kad sam vec zastranio sa pricama o placu, evo jos jedne, o izvornoj domacoj robi. Skuzim neku babu u Billi kako kupuje enormne kolicine salate. Nije mi jasno sto ce joj toliko salate, dok je nisam vidio na placu kako prodaje tu istu salatu. Reko, to je vase, domace? Da, da, jutros ubrano! A i cijena je visa nego u Billi, ipak je domace.

--
Jebeni puzevi! Mrzim ih!
Reply to

Razmisljao sam o patkama, ali ako cu ih nabavljat, nabavit cu jedan gay par da se ne repliciraju.

--
Ja mrzim P(e)D(er)V(e)!
Reply to

Jos ih nema, ali svaki cas ce pocet, pa kontam da se pripremim na vrijeme. U svakom slucaju, napravit cu pokus cim prvi ispuzi.

--
Ja mrzim sigove!
Reply to

pametni starci, ja nemam srca ubiti ?ivotinju, pa ni onu malu. Od rata naovamo druk?ije gledam na svijet i ?iva bi?a.

Reply to
Sanjin K.

se

pa kaj je vama? Pa nije patka (raca) zec da se razmno¾ava.. joj Kad znese jajca, pobere¹ i pojede¹ za doruèak. Patke se brzo razmno¾avaju .. ajme ... :-)

Reply to
Darko_swl