Re: Problem sa strujom u sobi

"Miroslav Bubnjariæ" <

U djeèjoj sobi veæ nekoliko mjeseci imam èudan problem sa strujom. > Naime, televizor mi se gasi ili ga ne mogu uopæe upaliti ako je >svjetlo (luster sa dvije ¾arulje) u sobi uga¹eno. Dakle, ako ¾elim >gledati televizor moram najprije upaliti svjetlo. Onda mi se pojavi >crtica na displayu TVa - standby, inaèe ni te crtice nema, pa mogu >upaliti TV. Ako, recimo, gledam TV i ugasim svjetlo, TV radi jo¹ > neko vrijeme ali se ipak kad-tad ugasi. > Isto tako, primjetio sam da u posljednje vrijeme da kad kliknem na >prekidaè za svjetlo, potrebno je negdje sekunda vremena da se samo >svjetlo upali. > Malo presporo, jer inaèe se svjetlo upali odmah. > Vrlo èudan problem, nekoliko "majstora" pro¹lo a nijedan nema >rje¹enje. > Ima netko nekakvu ideju? >

Kao prvo bih prekontrolirao sve ( i izmedju faza). To napravi na kraju - na stekdozama . Mjeri sa ukljucenim i sa iskljuceniom svjetlom. Valjda imas lose rasporedjenu trofaznu struju a jedna faza je prekinuta - fali (mozda je samo osigurac). Onda mozda dobivas struju na fazu mozda preko bojlera ili nekog drugog trosila na 380V? Ovo je nabrzinu natipkano a replay s origigi postom ide i na hr.sci.elektronika pa se mozda tamo nadje "Mr.Moulder"i rijesi misteriju :)

Reply to
Oldtimer