stepper napon i struja???

Na stepper motoru pise 1,65V 4,7A a driver koji pogoni taj motor stoji: U in
30V min .....
Pa sad nek mi netko objasni u cemu je kvaka.
Tak jasno da ako dovedem na kontroler 1,6 volti da ce me cudno gledat..?
A i zice koje idu u motor mi bas ne djeluju da su za stalnu struju od 4 i
nesto A, dosta su tanke.

Re: stepper napon i struja???

Step motori se drajvaju izvorom konstantne struje (u tvom slučaju
podeĹĄenom na 4.7A).
Kako je induktivitet svitka popriličan, da bi se ta struja brzo dostigla
(V=LdI/dt), potreban
je veći napon (struja raste linearno) za veće brzine.

No, da sad ne trkeljam više, ovdje možeš pročitati više o tome

http://users.ece.utexas.edu/~valvano/Datasheets/Stepper_ST.pdf

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."

Site Timeline