Stalak za lemljenje

Ne¹to tipa ovoga

Gdje to kupiti?

Ima neko DIY projekt za to napraviti?

Lp, Danijel.

Reply to
Neman

to glanc novo ko¹ta oko 40-50kn...ima¹ u Lin Trgovini u Karlovcu...a i u Zg sigurno, samo treba potra¾iti... u Lidlu je slièan bio za nekih 69kn

Reply to
Gaghigno

Reply to
KH

39kn

94kn

Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosjeèni umovi raspravljaju o dogaðajima
Niski umovi raspravljaju o ljudima
                                               Sokrat
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Chipoteka, Elmatis...

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je ima¹ na glavi kada tresne¹

Najljepsa hvala svima.

Lp, Danijel.

Reply to
Neman

cestitke, i nakon sto ti se ukaze koliko imas retardiran izraz i dalje ga koristis :)

glanc novo, ahaha, a ja mislio da si pametniji :)

--
Petar Samardzija (projektilski, woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com

Ja bi ovo->

... samo mi se cifra ne svidja :(

Reply to
z.shenda

Meni se vise svidjaju ovakvi koji uhvate plocicu po sredini:

ali mi se ova cifra jos manje svidja od tvoje :(

Doduse ne bi trebalo biti problem za sloziti u samogradnji...

A bilo je i verzija koje su imale "poklopac" sa spuzvicom koji je drzao komponente prilikom lemljenja. Nakon sto si ih popikao i stavio taj poklopac, mogao si okretati plocicu kako god si htio...

--
Pozdrav,
Walter

meni zadovoljava ovaj iz lidla

LED Magnifying Glass

KH

"Walter Gottwein" wrote

odlièna opcija!!!!

to si moram modificirati na stalku...samo moram naæi termostabilnu spu¾vicu koja je mekana dok je suha da ravnomjerno mo¾e dr¾ati otpornik tik uz PCB i radijalni kond koji ¹trlji visoko....

Reply to
Gaghigno

imas spuzvice za domacinstvo slicne spuzvi za lemilo.dok je ne smocis prilicno je mekana samo trebat ce ti bar dvije jer im je debljina oko 1cm .nema ih bas u svakoj butigi...zadnji put su mi zapele za ruku u pevecu.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Hrvoje Aras

"Hrvoje Aras" wrote

pa to i jesu te za lemilicu :))

Reply to
Gaghigno

Nisu to spuzvice za lemljenje, vec spuzva koja pritisce komponente na plocicu i drzi ih da ne ispadnu. Nista se ne namace. A ako se ispravno lemi komponente se ne bi ni smjele previse zagrijati...

--
Pozdrav,
Walter

Ti bi mene vrijedjao zato sto si deformirao izraz i prilagodio ga sebi, a onda se pokusao izvuci sa lazima poput u Berlinu govore "GLANZE NEUE"? :))))

HAHAHA :)))

Ajd ne kaki, ako zelis napisati da je stvar uglancana kao pesja jajca, onda napisi uglancano, ali silovati nepostojeci njemcaki izraz "GLANZE NEUE" na hrvatski i onda jos to pokusati opravdati je cin ocajnika ili da ne kazem koga :)

Dalje nisam imao snage citati jer su ti agrumenti za ku*ac. Mogo si mirno priznati da si izmislio izraz glanc novo i bok, svi sretni i mirni, ali za to bi trebao biti musko, a ne neka placip*cka :)

--
[...]

sve je jasno i gagi je sve shvatio samo ne kuzim gdje si procitao da su to spuzvice za lemljenje?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

"Hrvoje Aras" wrote

naravno, ja sam samo konstatirao da su spu¾vice za koje si dao link iste ili sliène onima kao za lemilicu...s tom razlikom, pretpostavljam da su te mek¹e, jer one za lemilicu su prilièno tvrde dok su suhe pa shodno tome ne bi bile uporabljive za reljefno konfiguriranje po PCBu prepunom elemenata razlièitih visina....dakle, morala bi biti prilièno mekana spu¾vica...

Reply to
Gaghigno

Ovom kobasicom od teksta svaki put pljunes sebi u usta. Da si ravnodusan, ne bi pisao ovakve trakavice koje nitko ziv ne cita.

--
Petar Samardzija (woobie)
projektilskiMAKNI@OVOgmail.com

"woobie" wrote

ne pljunem, nego ga povuèem iz sinusa....to ti je kao da sam sebi popu¹i¹ pa ka¾e¹ da si peder :))))))))))

Reply to
Gaghigno