Re: HP proBook4515s

poslao sam ti mejl sa novcanom ponudom par sat nakon objave na grupi...
nisi mi odgovorio... vec smo to mogli realizirati, novci bi ti bili na
racunu a laptop kod mene...
s obzorom da se poklanja besplatno, nadam se da nisam ponudio premalo... ako
jesam, reci koliko bi te zadovoljilo i to je to...
trebaju me neki dijelovi za svoj popraviti tako da bi mi zbilja bio od
koristi...

pozdrav

Re: HP proBook4515s

tvoja ponuda je negdje zapela , do sad je ne vidjeh ,
a laptop je otisao po recenoj cijeni. - sinoc .

pozdrav

Re: HP proBook4515s

eh... bas gledam, poslao sam dva sata nakon objave na grupi na mejl koji je
naveden... pogledaj mozda je poruka otisla medju spam...
bas nemam srece... a treba mi za dijelove...

pozdrav

Re: HP proBook4515s

Reci Fastashe, sto ti od dijelova treba za taj model?

//Marin

Re: HP proBook4515s

moram pogledati... dosta dugo mi stoji u kutiji rastavljen ali sjecam se da
mi treba tipkovnica jer na mojoj ne rade neke tipke, zatim dio kucista ispod
ekrana sa tipkom za paljenje i jedna mala plocica sa konektorima za
slusalice i mikrofon... jos kojekakvih sitnica tipa sarafi, nogice i
slicno... kazem trebam prije provjeriti dosta dugo mi to stoji, dobio sam ga
u dijelovima rastavljenog pa sam si ga htio osposobiti... ne sjecam se jel
radi przilica...
kad tocno provjerim javim... imas ti nesto takvo ili?

pozdrav

Re: HP proBook4515s

Taj je zavrsio kod mene, mislio sam zamijeniti kuciste ali ne odgovara
mi.Izvana je identicno ali unutra ima par razlika.
Kompletno je rastavljen. Ne zamjeri ali ne da mi ga se sastavljati. Sve cu
potrpati u vrecicu i ako zelis - tvoj je.
0kn se podrazumijeva, naravno.

//Marin

Re: HP proBook4515s

ma sta bi ti zamjerio sta je u dijelovima, barem cu ustediti vrijeme na
rastavljanje, i ovaj moj je u kutiji rastavljen :-)

javi mi se na mejl da dogovorimo detalje oko slanja i troskova... naravno
bice i za cevape, pivo itd :-)