Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.

Zavrsio sam elektrotehnicku i sada se izradi plocica vracam samo
amaterski zbog zelje za znanjem i izrade zanimljivih uredjajcica.
U srednjoj smo mi jednostavne sklopove crtali flomacem na plocicu
ili osvjetljavanjem plocice na kojoj se nalazio predlozak na foliji.
Sada bih ja radio to isto, ne znam mozda me je i tehnika pregazila
u ovih nekoliko godina pa se to radi drugacije. No svejedno, kupio
bih tu neku zarulju za nanosenje fotosloja (to se tako kaze?), koju,
gdje da je kupim, kupio bih tekucine za jetkanje. Sto je sve potrebno
za jetkanje? Kiseline neke i to..Recite mi u kojem postotku, gdje i
sto tocno da nabavim. Mozete mi slobodno dati i neki hrvatski link
na kojem pisu upute za ovakove postupke.

Re: Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.

eto, i to vam znaci zavrsiti srednju u danasnje vrijeme..
nemam vremena objasnjavati ali ima nesto stranica s objasnjenjima, pa na
www.google.com i upisi fotopostupak

Re: Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.
Da ali nasi stari su rekli ne moze se napreaviti kajgana ako se ne razbiju
jaja. Nisam jos cuo da je netko u skoli  naucio izradjivati plocice. To rade
na praksi. A upravo o znanju covjeka kod koga je netko bio na praksi ovisi
koliko ce znati njegov ucenik!

Re: Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.
A kaj, ti si u školi naučil razvijati pločice?
Zapravo, BILO KAJ si u školi naučil (mimo osobnih interesa)?

citat jednog cool profesora iz TIOŠa: "Ja Vas nemogu ništa naučiti. To
morate sami. Ja Vam mogu samo pomoći i usmjeriti Vas."

--
Pozdrav!
      Tomy, 9A5ALL

Re: Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.

Ima nesto o tome kod mene na stranici, mozda pomogne.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com /

Re: Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.

Ak ces raditi po naski, onak seljacki, onda ti je dovoljan reflektor od
500 W halogeni. Nacrt tiskanih vodova printas na foliju za ink jet ili
laserski printer. Preporucam laserski jel za manje debljine vodova ce
biti bolja rezolucija ,a samim time kvalitetniji predlozak za
osvjetljavanje.
Plocice s gotovim foto slojem mozes kupiti svugdje ,a mozes i kupiti
pozitiv 20 ,sprej za nanosenje foto sloja. Ovo drugo ti se isplati ak
znas sta radis i imas serije od vise plocica pa se ne isplati kupovati
gotove plocice.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu

Re: Pomoc i informacije u vezi izrade plocica molim.
kupi cirka 20%-tnu solnu kiselinu HCl u bilo kojoj trgovini i recimo 9%-tni
vodikov peroksid H2O2 ti je kemijska formula, u bilo kojoj ljekarni, pazi
meni je jednom zena izvadila peroksid za blajhanje kose:), tocan omjer
neznam al to napravis odoka recimo duplo ili triput vise solne, ovisi kojom
brzinom hoces jetkati, mozes al nije nuzno stavit malo destilirane voda ako
uzmes jacu kiselinu