Molim pomoc u vezi elementa

Dioda je u kucistu kao BY399 i oznaka na ploci je kao dioda ima oznaku na
sebi  T3047 ili T3D47 nemogu skontat neznam sto to cudo mjenja dioda je iz
sviching napajanja primarnog djela ne pokatuje nikakav otpor u oba smjera
pa mislim da je u prekidu ako netko moze mi pomoc da desifriram taj element
vrlo zahvalan bi bio

Hvala unaprijed i pozdrav

Re: Molim pomoc u vezi elementa

Koji je ureF0%aj?
Ako je u krugu kolektora izlaznog tranzistora onda je vjerovatno
ispravna.To su neke posebne diode ne znam ni ja kakve.

Re: Molim pomoc u vezi elementa
To je vjerojatno dijak a njega nemožeš mjerit

Re: Molim pomoc u vezi elementa
Dijak a njega ne možeš mjeriti

Re: Molim pomoc u vezi elementa

Ako je dijak mozes ga ispitat tako da u seriju s njim spojis npr 1 kOhm i ,
uz mjerenje struje, dizes polako napon. Na nekih 30 ili 32 V bi trebao
provest...

Re: Molim pomoc u vezi elementa
Hvala brobat cu mada me cudi sto je oznaka na ploci D i simbolicki nacrtana
dioda