POMOÆ ,DIY STAGE LIGHT SPOT ???

Pozdrav ekipo, imam 3 kanalni light show ,klasika 3x200W ,sad bi tu nakacio nekakve spotove,reflektore... namjena je za osvjetljenje bine jednog malog kluba,znaci ne nesto skupo,ako netko ima kakav prijedlog ili rijesenje neka podijeli

lp

vedran

Reply to
zilivss

hmm...3 x 200W me podsjeæa na onu verziju sa TIC106D ako se ne varam....uglavnom....voljeli su rado izgarati usred partijane....ja bih se poigrao sa VN fetovima tipa IRF 740 ili 840 kao "relejima"....pa mislim da bi mogao ne¹to jaèe upogoniti tako....

kad smo veæ kod toga...razmi¹ljao sam kako bi bilo dobro da su lampe stalno pod nekim naponom, recimo 50tak volti...kao neki stand-by mode, pa po ritmu ili kako veæ kad okine puni napon, lampa je veæ predgrijana i manji je teret na fetu...odnosno u onoj prvotnoj verziji sa tiristorima...

osobno sam uvijek imao po 2-3 komada u pripravnosti poput osiguraèa kada bih organizirao kakvu partijanu....i tak sam slo¾io da tiristor utièem u luster spojnicu tik uz hladnjak...pa je cijela radnja bila 1 ¹erafiæ od¹erafiti...a 3 otpustiti samo....zamijeniti TIC i samo sve ponovno za¹erafiti...

Reply to
Gaghigno

Eh. A da je bilo samo malo promisliti pa staviti MOC 3041 i nekakav jeftin triak (BT137,8,9) umjesto tiristora i mirna Bosna. No, ovo s luster klemama je oèekivano od tebe, ti se ipak igra¹ elektronike.

Reply to
Coin

"Coin" wrote

a kako bi ti na najbr¾i moguæi naèin usred partija zamijenio TIC?!?!? ...i samo usputno.... jel 1994. bilo MOCa ?! ....èak i ako je, takve su stvari u Karlovcu bile SF s obzirom da je jedini izvor elektronièkih komponenti bio Omega Elektronik koji se zgurao u prostor od 6 kvadrata gdje si jedino BC107 mogao sa sigurno¹æu u bilo koje doba dana i noæi dobiti.....a odlasci u Zg u Chipoteku su bili kao ¹kolski jednodnevni izleti...4 puta godi¹nje...

pa naravno da se igram elektronike....meni je to cijeli ¾ivot bila igra i zabava...kada sam ja ikada rekao da sam ja znanstvenik u domeni elektronike?!?!

znanstevnici samo oni koji poklanjaju analogne skopove...a ja ih prodajem...dakle... :))

Reply to
Gaghigno

Coin je sve rekao, samo mala nadopuna: Sa jednim opto-izoliranim triacom, tj. SSR-om, rijesio si mnogo problema. Npr. 8 Amperski Sharp S202S01 kosta

Reply to
Stonethrower

Sa MOC 3020 i 3021 prvi put sam se sreo 1986. 3040 i 3041 iza¹li su odmah potom. Usred parija mijenjati TIC? Ccccc....

Reply to
Coin

Ma bit je zero-cross. A on izmi?lja predgrijavanje niti :D Ako ni? drugo ovo je postalo hr.rec.humor.elektronika ;)

Reply to
Coin

"Coin" wrote

iskreno, ne znam....meni je TIC 1994. bio pojam....kako rekoh....BC107 je u Karlovcu bio nivo ponude, a kamoli ne¹to poput MOC (recimo, u to sam se vrijeme domogao 2 komada MJ15003 i frendovi su maltene svr¹avali nad njima, dobio sam u zamjeni 6 komada 2N3055 za ta 2 MJ)....a u to vrijeme besparice i situacije te mojih moguænosti odlazaka u Zagreb ili dobavljanja iz istoga su mi jo¹ vi¹e pogodovali tome da ni do dan danas nisam imao pojma da postoji takvo rje¹enje....prvenstveno jer od tada nisam imao potrebe za takvim sklopom.... recimo, trebao mi je 1 komad NE555, morao sam èekati tjedan dana dok su naruèili i dobili u Omegu (danas ih imam nekoliko tuceta)....a 1994. jo¹ nisam imao internet niti sam imao koga pitati kako ne¹to izvesti...kao ¹to to danas veèina èini jednostavnim klikom na forum, google i slièno...datasheetovi pr¹te na sve strane....a poèetkom 90tih (mogu si misliti kako je bilo jo¹ prije toga) sam plakao nad datasheetovima.....imao sam Conrad katalog i tako se snalazio ne bih li odgonetnuo ¹to je ¹to....te se mjerenjima patio otkrivajuèi jel PNP ili NPN....danas o takvm stvarima vi¹e uopæe ne razmi¹ljam niti se zamaram...

zar je to tako te¹ko za shvatiti?!?!

i da, za razliku od ostatka ekipe koja je takoðer brijala na elektroniku, light show koji sam slo¾io sa TICom je izazivalo divljenje....radilo je, slu¾ilo svrsi iako je ponekad bila potrebna kirur¹ka intervencija....kao i stroboskop koji sam tada slo¾io....a ne sklepotine koje su neki genijalci radili sa starterima za neonke....

Reply to
Gaghigno

Svi smo krenuli sa starterima za neonke .... ja sam prije 30-tak godina na tu foru 'velike elektronicarske pameti' uspio i neku zensku obariti jer se koka polomila kad je vidjela LS sa dvije zarulje u boji i dva startera.

Dakle, nije bitno znanje, bitno je sto s tim znanjem mozes uciniti.

... da nemas slucajno toga jos (...i dodatnih recimo 20 tak komada, NOS, nekoristeno)?

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Suza mi je krenula kad sam ovo proèitao.

Reply to
Coin

Predgrijanje je ujedno i difuzna rasvjeta!...LOL

imao sam 4 x MJ15003 i 4 x 15004 uparene od pojacala....ali mi je jedan modul u jednom servisu ciji je vlasnik u Australiji i ne zna se kada ce se vratiti....tak da imam samo 2 para......uglavnom...bili su oko 40tak kn komad....tada kada sma ih ja kupovao....sad ne znam po?to su...

a glede light showa....ja se nisam previ?e oslanjao na gedete za barenje, nego sam to cinio jezikom...odnosno svojom dovitljivo?cu u verbalnom kontekstu...ali opet, cijenim svaki trud jer kako ka?e ona stara narodna; "tko se zna snaci, taj ni na WCu ne ostane gladan..." ...dakle, ne biraju se sredstva za doci do cilja :))

Reply to
Gaghigno

"Coin" wrote

BMK & KTJ :)))

Reply to
Gaghigno

E, @ebiga sada ....

Gaghigno, opet si promasio "reason-d'tre" mojih, coinovih I ostalih volonterskih odgovora. Elektronika je moj hobi I profesija, a ne metoda barenja komada, pa daj vec jednom shvati da mi nije cilj uvrijediti ikoga na ovoj grupi ....

Nije nama koji odgovaramo na tvoja pitanja, narocito potrebno navlaciti se i povlaciti se po ovoj newsgrupi osim iskljucivo iz zelje za pomaganjem mladjima/neiskusnijima i socijalizacijom s istomisljenicima.

Medjutim tvoj odgovor upravo govori sam po sebi kako si mlad, uvredljiv i zbog toga tasht. Tashtina ti ne daje dovoljnu fleksibilnost I zbog toga svaki odgovor interpretiras kao uvredu!!!!

Koja dovitljivost u verbalnom kontekst vs. gadeti za barenje?

Ja I dalje tvrdim kako ti Coin I ja zelimo pomoci. I ovo dok upravo pisem je moj pokusaj pomoci tebi, iskljucivo volonterski, bez podjebavanja bilo kakve vrste.

Opet tvoja tastina!!! Tastina jeste, jer progovaras koristeci proslo svrseno vrijeme "imao sam" !!!! Otkud ja mogu znati da govoris istinu I kakve ja imam koristi od toga ako zaista govoris istinu?

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Farnell, 24 kn komad.

Reply to
Coin

ta?tina jer ne?to IMAM u vlasni?tvu, ali ne i posjedu?!?!?! ?ali? se ili?!?!....jer imam u vlasni?tvu stereo pojacalo BIPOLAR500 od kojeg mi je jedan modul u prostoriji u koju ne mogu uci...a drugi modul mi u kutiji tu pod rukom (o? da ti ga poslikam uz neke dnevne novine?!)...zar bih uistinu imao samo mono modul, a 2 zvucnika?!?

ne, ja tvoj komentar nisam shvatio kao uvredu.....ni najmanje...?tovi?e, vrlo sam ju ?aljivo prihvatio u onom dijelu barenja komada (zato i ono sa WCom), a poznavajuci komade, siguran sam da nije iskljucena situacija u kojoj si mogao iskoristiti trenutak "nepa?nje" komada dok je bila "zaslijepljena" starter-LSom

princip sa MOCom sam itekako do?ivio kao sugestiju i pomoc iako osobno nemam u planu raditi nikakav LS (jo? uvijek posjedujem ovaj sa TICevima) ....no, kada vec spominje? ta?tine i uvrede, pogledaj na koji je nacin Coin interpretirao sugestiju sa MOCom....prvo me uredno ismijao i sveo na nivo balavca i tek onda spomenuo, opet onako s visoka, kako oni koji koriste mozak rabe MOC....a za koji ja nisam ni znao da postoji...a iz navedenoga se cini da postoji jo? od dana kada sam gurkao autice....dakle, u najmanju sam ruku po njemu; bez mozga i pameti...

ali,...ja sam uredno iz ovoga izvukao korisnu informaciju, a to je MOC rje?enje....a onaj drugi dio ignoriram, iako mo?da refleksno odgovorim u jednakom tonu...pogledaj u prija?nji postovima kako odgovaram, na sarkazam odgovaram cinizmom, a na lijepu rijec uvijek odgovaram lijepom rijeci....i uvijek ostavljam prostora za uljudan dijalog...

tako i ovo sa Coinom, sada se zalijepio i koristi svaku priliku da podyebe....no, on nije ta?t, a ja jesam....smije?no...u najmanju ruku smije?no....ja u kasnijim postovima, nakon ?to smo uredno pro?vakali temu skopova nisam uletio sa spominjanjem Coina i skopova, ali Coin nije mogao izdr?ati, a da ne prokomentira ne?to i ubaci malo skopova u totalno off topic temu i to u onom tonu o kupnji, isplativosti i slicno....no, da...Coin nije ta?t....sla?em se, NIJE, on je samo malo arogantan, ali ta?t nikako...(ali ja ga i takvoga akceptiram jer respektiram njegovo znanje i prisutnost kao osobe koja ima i svijetlu stranu, kao recimo sada sa informacijom o MOCu)

no, ono ?to rijetko tko je primijetio ili mo?e primijetiti u mom slucaju je, ja se mogu prepucavati u nedogled, ali ako dodemo u ozbiljnu temu gdje si poma?emo jedan drugome, onda prestaje svaka zayebancija i ozbiljno pristupam...bez IMALO cinizma i sarkazma omotano oko korisne informacije....dakle, drugim rijecima; MOC se mogao i u puno ozbiljnijem odnosno normalnijem tonu i interpretaciji spomenuti.....

toliko, hvala

Reply to
Gaghigno

"Coin" wrote

aaaa....dakle samo je u isplativosti problem?!?...pa dobro, ali mora¹ priznati u tom sluèaju da ipak zdravo razmi¹ljam....meni je to bio jedan od problema, a nisam znao kako to rje¹iti...jer su ¾arulje koje se pale po ritmu najèe¹æe rikavale pri udaru basa....dakle na kanalu basa...

i mogao si to odmah reæi, izbjegao bi crtanje :)))

tune ili potezanje mre¾e?

Reply to
Gaghigno

Nisam psiholog niti imam namjeru to biti, ali ...

Gaghigno, Coin ima osobinu koju imam i ja I svi stariji sa ove I svih drugih grupa a to je netolerantnost prema cmizdrenju. Cmizdrenje, o osobito onu koju ti ispoljavas je elokventno cmizdrenje, a to je osobina mladjih ljudi koji pored ocitog viskog IQ-a pokazuju znakove slabosti kada nalete na iole veci problem koji zahtjeva sive stanice.

Dakle, Coin kojeg poznajem I putem privatnih mailova, je jednostavno bio iziritiran tvojim elokventnim cmizdrenjem, nista vise I nista manje. Elokventnno cmizdrenje je situacija kada, umjesto da direktno pitas ono sto ne razumijes, pricas li pricas ubacujuci crtice iz zivota, uopce ne shvacajuci da smi smi mi to vec barem jednom to isoto ili slicno vec prosli u zivotu.

Daklem, I dalje tvrdim da Coin nije mislio nista lose. Samo pokazuje znakove umora za ljude koji zloupotrebljavaju vlastiti, ocito viski, IQ, popute tebe.

A ima ih, 'bome, jos na ovoj grupi.

IMHO, ono sto si ti dozivio kao uvredu, Coin je samo zadirkivao te, kao sto stariji brat zadirkuje mladjeg, pokusavajuci te animirati, vratiti te iz intelektualne zabokrecine.

Neznam zasto sve ovo uopce I pisem, mogao sam pustiti da se pacash u vlastitom znoju, ali eto .... zao mi je da ova grupa propadne.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

"Stonethrower" wrote

ovo mogu shvatiti iako nemam brata ni sestru :)) btw, ne vrijedam se ja ba? tako olako jer ipak su to samo rijeci....a daleko smo od toga da rijeci pretacemo u djela.....barem ja...a nadam se i ostatak grupa?a....dakle, ono "uvrijeden sam" odnosno "uvreda" u tom kontekstu je samo "stilska figura" izra?avanja kako bi se ista mogla tumaciti, ali ne i da sam se uistinu uvrijedio....Coin ipak ima kredibiliteta dovoljno da si mo?e dozvoliti me u datom momentu poslati u qrac bez nekog veceg vrijedanja...ali, ako se od mene ocekuje neki "nivo" u datom momentu, onda bi bilo u redu i od druge strane da se u jednakoj mjeri pona?a....bla,bla,bla..(pretpostavljam da sada ulazim u sferu cmizdrenja :)))) )

paaa, vjeruj mi, biti ce nekog kruha od toga pa mo?da i od mene, samo nemoj odustati kao ?to ni ja nisam :))

a glede grupe, neovisno od onakvih ponekih prepirki u smislu; "moje je tata jaci od tvog" ....vjerujem u ovu grupu kao jednu sa vrlo malim ili nikakvim postotkom drami te vrlo velikim brojem kvalitetnih sugovornika....

iskreno, mislim da treba zanemarivati koje kakve ispade i prepucavanja jer to je samo mi?ljenje koje mo?e i ne mora biti samo subjektivno....a fokus radnje je dobiti i/ili razmijeniti informaciju/iskustvo i shodno tome meni je ova grupa jako puno puta pomogla, kao i Coin osobno, neovisno od toga ?to su nam razmi?ljanja u nekim stvarima oprecna, cijenim njegove asistencije....tvoje, Arasove, Petrove, Mihine, Spu?vine, Borisove, Vasine, Svemirkove,...itd..itd...moglo bi se nabrajati....pa cak i od onog sarkocinicnog Amara :))

Reply to
Gaghigno

Da, thx, stupid me ... a mogao sam UTFG Nije da mi bas treba ovog trena ... ali thx.

Nego ovo BTW spominjem, cijela spika mi je krenula niz tipkovnicu jer sam dosao u posjed mnostva originalnih, moddanih I cloniranih shema Krell-ovih referentnih pojacala KSA100 I KSA50 koji u sebi ima MJ15003/4, stoga ...

... svijete, ako netko (se zeli) okusati u audio designu koristeci kao bazu oprobane Krellove sheme neka se javi na ovaj thread.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com