POMOÆ ,DIY STAGE LIGHT SPOT ???

Ja sam vi?e radio PA za razglase, uglavnom kopije JBL i CREST pojacala uz neke modifikacije ali ovo mi zvuci interesantno. Trebao bih i ja sebi konacno napraviti jedno uredno pojacalo za po kuci, stoga ?alji, na mail.

Reply to
Coin

MOC mi nije opcija ,naprosto nemam vremena ici u neku konstrukciju nije to nikakav bauk ,ali nemam vremena ,zato sam u chipoteKi kupio kit za 300kn ,sad cu to ovih dana polemiti ....

TRIJAK ili TIRISTOR ,da budem iskren vrlo malo ili pak nemam iskustva sa ovim stvarcicama,sto bi bilo pouzdanije za prisarafiti,po svemu sudeci kakav TRIJAK??? sto ti f..... TIRISTORI u tim malim lajt-ma¹nama tako puno rikavaju ???

znaci bez ikakve modifikacije sklopa puknem neki od navedenih trijaka vnutra i to je to ?

poz svima

zilivss

"Coin" je napisao u poruci interesnoj grupi:k8k6r0$ptj$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

Eh. A da je bilo samo malo promisliti pa staviti MOC 3041 i nekakav jeftin triak (BT137,8,9) umjesto tiristora i mirna Bosna. No, ovo s luster klemama je oèekivano od tebe, ti se ipak igra¹ elektronike.

Reply to
zilivss

koliko ja znam, TRIAC se koristi za AC....to èe¹ najlak¹e zapamtiti tako da primijeti¹ ono AC u nazivu trijaka; * triAC* a THIRISTOR za DC (tiristor se jo¹ naziva i SCR - silicone controlled rectifier)

Reply to
Gaghigno