nadzorna kamera savjet

pozdrav, trebam nadzornu kameru za nadzor okucnice dometa oko 15-20 met. po
 noci.
imam budget 250kn i veliko neznanje o tim stvarima. bitno mi je da kamera i
ma memorijsku karticu i da snima neovisno od kompa, senzor pokreta i da je
s njom jednostavno rukovati i pregledati snimke na kompu po potrebi. ne mor
a biti bezicna. samo da nije bugovita i kvarljiva..
gledao sam malo po ebayu ima svasta..mozete li mi preporuciti ako ste kupov
ali nesto slicno neku ok kameru za te novce?
bilo bi pozeljno da je sa nekog evropskog ebaya jer mi se ne ceka mjesec da
na posiljka iz Kine ili Hongkonga.
hvala unaprijed

Re: nadzorna kamera savjet

[...]

...........i jedna zgodusna Ukrajinkica koja bude drzala tu kameru i
posluzivala svakih 24 sata  :)

sa budetom od 250kn mislim da ti to bude izazov ostvariti....ali OK,
optimizam je pozitivan!!

Re: nadzorna kamera savjet

pa ne nuzno, cijene su popadale toga, npr. (bezveze prvi search, nisam
kupovao lately pa nemam prijedloga oko toga)

http://www.ebay.com/itm/252159377363 za $11 dobijes kameru sa night modeom i
samostalnim snimanjem na SDHC. Dodaj jos pare za SDHC (16GB je oko 60kn kod
nas u Linksu; ne isplati se zajebavati sa kinesnim fakeovima za to) i debelo
je unutar budgeta.

Pitanje je jacine nocne rasvjete i sto zeli nadzirati, 20 metara po noci je
dosta velik problem ako zeli npr. vidjeti lice lika koji mu krade motorku,
ali mozda nije ako zeli vidjeti samo da li se pojavila lisica ili nije.
Mozda mu se isplati uzeti u obicnu reflektorsku LED da svjetli prema tamo
gdje zeli pa mu niti ne treba night mode.

Takodjer je pitanje koliko mu je sretno takvo skroz vanjsko rjesenje bez
racunala unutra ako racuna sumnjive ljude snimati, jer cu mu lopovi prvo
doci i skinuti i odnjeti kameru, a tek onda ostalo :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: nadzorna kamera savjet

kad malo bolje razmislim,....za 100kn ima neka Nokia stara na koju se mogla

opciju, a u rangu su do 50tak dolara su akuratne do cca 5 metara udaljenosti

metara....tu cijena eksponencijalno raste...

Re: nadzorna kamera savjet
eom

ku,
mo

.ali

la

eta i

ng
sti

ta? u kuci imam laptop. mislio sam ako kamera nije velika sakriti je pod ol
uk kod krova ali kako onda pregledavati snimak sa nje?

Re: nadzorna kamera savjet

wrote in message

kuci imam laptop. mislio sam ako kamera nije velika sakriti je pod oluk kod
krova ali kako onda pregledavati snimak sa nje?

Re: nadzorna kamera savjet

kn
oci
e.

bez
rvo

...ali

kreta

ding

20W,

a? u
od

onda vas molim za prijedlog za koliko bi se novaca to moglo ostvariti i nek
i konkretan primjer sa ebaya ili amazona i sl.
kamera koju mogu sakriti da se ne vidi izvana i da se snimljenom sadrzaju m
oze lako pristupiti

Re: nadzorna kamera savjet

wrote in message

kuci imam laptop. mislio sam ako kamera nije velika sakriti je pod oluk kod
krova ali kako onda pregledavati snimak sa nje?

Slazem se. Takva stvar kosta oko 200eur i da iole vrijedi. Sve ovo jeftinjak
je smece.

Re: nadzorna kamera savjet

kn
oci
e.

bez
rvo

...ali

kreta

ding

20W,

a? u
od

jak

prednost trgovinama po slavoniji

Re: nadzorna kamera savjet

Rasvjeta uopce nije problem samo treba nabaviti hrpu IR dioda i napraviti
reflektor.
Ta kamera za 11$ vjerojatno snima interpolirani MJPEG video pa je pitanje
sto ce se vidjeti po danu, a kamoli po noci.
A motion detection na takvim kamerama je u vecini slucajeva beskoristan
jer dok se kamera upali/boota i krene snimati objekt vec nestane iz kadra.

Tu ima vrhunskih testova raznih noname kamera (za nadzor vjerojatno pod
CCTV i IP Cams, ali mogle bi se iskoristiti i one iz ostalih skupina...)
http://www.techmoan.com

Re: nadzorna kamera savjet

U ovom thread-u:

http://tinyurl.com/oubc57x

je Dakky stavio link na njegovu IP kameru koju se preko web interafce-a
moze okretati i zoom-irati. Cak je i stavio link pa smo mogli gledati
streaming s njegovog prozora. Ako se dobro sjecam reko je da nije bas
bio zadovoljan s web interface-om ali slika je bila OK. Jedino ne znam
kako se ponasa po noci.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Ovu sam kupio, isto je dosla bez problema
http://www.ebay.com/itm/311050822661

Radi super, ali...
- okida ju promjena svjetla po noci, tak da mi je kad je bilo
grmljavine, snimila stotinjak filmica.
- kada je magla, a ima ukljucenu ic rasvjetu, takodjer snima stotine
filmica, jer maglu vidi kao pokret.
- kada formatiram karticu preko aplikacije na mobitelu, ne snima
filmice, pa ju moram formatirati preko njenog programa na PC-ju
- snima u nekom lijevom formatu, tak da ne mogu filmice prekopirati
preko card readera (mogu preko njenog programa na PC-ju)
- ima cudno podesavanje osjetljivosti detekcije pokreta, okine ju nocni
leptir, a ne snimi macku na dva metra od sebe.

Inace je zgodno od bilo kuda bilo gdje u svijetu na mobitelu gledati kaj
se dogadja i pomicati kameru.

I da, mucil sam se se postavkama pokusavajuci ju spojiti na internet, da
bi na kraju shvatio da se ona sama vec odavno povezala i da me tko zna
koji kinez vec gleda i smije mi se :o)

Re: nadzorna kamera savjet

Mene bas zanima da li druge kamere, recimo viseg ranga
imaju iste probleme ?

Re: nadzorna kamera savjet

[...]

imam ja ali za 2-3 puta veci iznos love.
cijena : ebay + carinska davanja + 10% moje provizije   (carinski trosak je
pdv +35kn )
imam vrhunske, raspolozivo odma, se ful hd i h264 , nije zastarjeli mjpg sa
snijegom i ogromnim bitrateom

ova na akciji, ispod cijene za 480 kn:
http://www.ebay.com/itm/2-0MP-1080P-IP-Camera-Network-Onvif-Outdoor-Security-Waterproof-IR-Night-Vision-/161430549847?pt=US_Security_Cameras&hash=item259602b557

takva ista sa audijim  560kn
takva ista sa audijem + wi fi 650kn

Sa najboljim niht visionom, vide po mrako ko po danu ove:
za 800kn
http://www.ebay.com/itm/Audio-1080P-HD-Wireless-WIFI-IP-Camera-Network-Outdoor-P2P-ONVIF-TF-Card-Slot-/161672448297?hash=item25a46dc929:g:de4AAOSw1vlUrMrH

za 700kn
http://www.ebay.com/itm/Wireless-WIFI-HD-1080P-IP-Camera-Outdoor-Security-P2P-Onvif-36-IR-Night-Sony-IMX-/151497505117?hash=item2345f4795d:g:aqoAAOSwiCRUfWsz

i takvu istu sa sony ccd, ali sa audiom, bez wifi, cijena ista

Re: nadzorna kamera savjet

e:
po

je
ora

je
sa
[...]

znaci da se kod tih kamera ne mora vaditi mem. kartica da bi se formatirala
 i pregledao sadrzaj? sve se radi bezicnim putem?
zanima me posto bi kamera bila sakrivena na malo nepristupacnom mjestu nako
n montaze

Site Timeline