Max potrosnja el. energije

U novijoj zgradi (1970. na ovamo), kolika je maksimalna konstantna
potrosnja el.energije na monofaznom sistemu? Recimo dakle da su zice
novije i da se pravilno rasporede potrosaci po
uticnicama/osiguracima/stanu. Otprilike makar....

Hvala

Re: Max potrosnja el. energije

Time je max snaga P= 32x 230=7,360 kw
Energija = snaga x vrijeme 176.64 KWh  dnevno

Re: Max potrosnja el. energije

Dobro, a sto je s onima koji nemaju limitator? (gotovo svi koje znam ga
nemaju) ... gdje je limit onda... sto bi se desilo da u takvom stanu
povucem npr. 64A ? Pozar? :)

Re: Max potrosnja el. energije

;->>>

;-D

Re: Max potrosnja el. energije

A ne znam, pitam, jer taj ispred stana nije izgorio od 90' kad smo
kupili stan, a nije ni onda, bio sam klinac od 7 godina onda, sjecam se
da je elektricar napravio direktni kratki spoj i da su svi osiguraci
izbacili i onda se bilo pocelo dimiti iz razvodne kutije, a da taj
vanjski nije izbacio... tak da... a od onda je samo brojilo mijenjano i
stavljena je onaj daljinski za skupu i jeftinu struju, ali nikad
limitator... pa pretpostavljam da se moze izvuci i vise... samo je
pitanje koliko brojilo moze brzo vrtit prije nego ga centrifugalna sila
izbaci iz lezista ;)

Re: Max potrosnja el. energije
On 4.6.2017. 21:09, Dakky wrote:
/

njihovi strujni krugovi i kontakti.

Re: Max potrosnja el. energije

Re: Max potrosnja el. energije

varijanta za korisnika od ogranicavanja pancerom.

ono cemu korisnik nema pristup.

naplatit iznos veci nego vrijedi prikljucak.

instalaciji.

U tu svrhu je propisano koji max osigurac ide za koju kvadraturu.

zagrijavat.
Naravno od pancera do osiguraca mora biti vod koji podnosi 160A odnosno
zbroj struja svake grane.
Zamjenis li na jednoj grani voda 1,5 kvadrata osigurac cavlom, i opteretis
sa 32 A, doci ce do pregrijavanja voda, topljenja izolacije, slusa, buma,
gorenja, sve ovisi
kakav je cavao i je li i osim pancira cavao.

Re: Max potrosnja el. energije

rastali

Re: Max potrosnja el. energije

vidi stvarno, pise