LED rasvjeta

U vikendicu ugrađujem solarne panele i planiram za rasvjetu upotrijebiti
LED. Mislim staviti instalaciju na 12V zbog gubitaka.
Dakle, trebaju mi komplet rasvjetna tijela sa ledicama unutra. Imate li
kakva firma kod nas koja ima razumne cijene ili je ebay jedina ispravna
opcija?

Re: LED rasvjeta

Pitaj na http://veneko.hr/hr/index.html . Kupio sam nekoliko 7W spar
lampi kod njih. Pokazale su se u redu u zatvorenom, jedino je jedna
krepala nakon pola godine, vjreojatno jer je bila vani na -15 i spojena
preko senzora koji ju je sva tren palio na macke i pese.

Re: LED rasvjeta

Ovo mi je cak simpaticno, jedino nekako ne volim boju svjetla tih stednih,
prehladne su mi. Koliku prostoriju jedna osvijetli? Moze li se pod njom
normalno citati?

Re: LED rasvjeta

Iznenadio sam se kak dobro svijetle. Probaj 7W na 220V. Mislim da nema
razlike. Negdje je u rangu skoro pa 60W klasicne zarulje. Ne
pretjerujem. Prostoriju od 5 x 5 metara osvijetli tak da mozes u svakom
cosku citati.

Re: LED rasvjeta

Super. Mislim da ce mi to biti izbor. I cijena je razumna.
kazes ta vani je izgorjela. Sto mislis je li izgorjela zbog zime ili cestog
paljenja/gasenja?

Re: LED rasvjeta

Postoje i one "warm white", od oko 2700 do 3000 K. To je dosta slično
klsičnoj žarulji.

Re: LED rasvjeta

Malo nelogicno ljudskom oku, ali "warm white" su preko 5000K i vise, te
svijetle onako hladno, pomalo plavicasto.
Hladno bijelo svijetlo je nasem oku (barem meni osobno) puno ugodnije i to
je temperatura svjetla 2700 do 3500K.
Mala zbrka toplo bijelo-hladno bijelo, al eto zbog toga sto se boja svjetla
oznacava u kelvinima.

Re: LED rasvjeta

Ma jok.
"Warm white" je topla bijela i ona je definirana u području od 2700 do
3699 K. Ta svjetlost je bijela sa Ĺžutim prinosom. Ĺ to je temperatura
manja, to u spektru ima viĹĄe crvene boje.
Spektar:
http://www.digikey.com/Web%20Export/techzone/lighting/warm_white.jpg

"Neutral white" je bijela boja i definirana je u području od 3700 K do
4999 K.
Spektar:
http://www.digikey.com/Web%20Export/techzone/lighting/neutral_white.jpg

I joĹĄ:
"Cool white" je hladna bijela i ona je definirana u području od 5000 do
8000 K. Ta svjetlost je bijela s plavim prinosom. Ĺ to je temperatura
viĹĄa, to u spektru ima viĹĄe plave boje.
Spektar:
http://www.digikey.com/Web%20Export/techzone/lighting/cool_white.jpg

Re: LED rasvjeta

I još ovaj link o umjetnim izvorima svjetlosti:
http://www.certolux.com/gloss.html

Re: LED rasvjeta

Brkas temperaturu boja (u kelvinima) i tople/hladne boje (povijesno
definirano, nema veze s temperaturom boja).
Tople boje su crvena, narancasta, zuta, hladne su plava, zelena,
ljubicasta...
Bijela s primjesama zute je topla, a bijela s primjesama plavog je hladna.
Cisto bijela kao i cisto crna te njihova kombinacija (nijanse sivog) se
smatraju neutralnima.

Re: LED rasvjeta

Ne pricam o bojama nego o svjetlu, bijelom svijetlu..!

A sveznajuci google kaze:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wien%27s_displacement_law

http://en.wikipedia.org/wiki/Color_temperature

Odi u trgovinu i kupi fluo cijevi recimo od GE ili bilo koje druge. Uzmi
jednu cool white i jednu warm white i isprobavaj i cudi se koliko god hoces
kak to svijetli.

Re: LED rasvjeta

Ne vidim u čemu je problem jer definira se temperatura boje emitiranog
svjetla (to je jedno, nerazdvojivo).

I dalje je 2700 K "Warm white", a 6000 K "Cool white".
:)

Postoji još i CRI faktor (uzvrat boje), ali to samo komplicira stvari u
ovoj priči.

Re: LED rasvjeta

Ne znam da li imaju ovi, ali ima stednih i s toplim svjetlom, no to
vjerojatno znas. Ja uvijek uzmem warm i nema prevelike razlike u odnosu
na volfram.
--
ToMo

Re: LED rasvjeta
Ja sam kupio ovo:
http://www.ebay.com/itm/FREE-SHIP-E27-LED-RGB-8W-200-Million-Colors-Bright-Light-Bulb-w-Remote-100-240V-/300630930313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45fefff389

I mogu reći da sam iznimno zadovoljan.

Re: LED rasvjeta
http://www.ebay.com/itm/FREE-SHIP-E27-LED-RGB-8W-200-Million-Colors-Bright-Light-Bulb-w-Remote-100-240V-/300630930313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45fefff389

Nisam siguran da bi to bas radilo na 12V.

Re: LED rasvjeta

Ili skineĹĄ onaj dio za zavidavanje (unutra je vjerojatno adapter koji
smanjuje sa 220 na 12) ili staviš pretvarač sa 12 na 220. Doduše, bolje bi
bilo da je uređaj direktno za 12V, ali ovo je dobra stvar jer ima razne
boje, podešavanje jačine svjetla, light show i sl.

Re: LED rasvjeta
http://www.ebay.com/itm/FREE-SHIP-E27-LED-RGB-8W-200-Million-Colors-Bright-Light-Bulb-w-Remote-100-240V-/300630930313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45fefff389

Baš. Gledam i čudim se.

Re: LED rasvjeta

http://www.ebay.com/itm/FREE-SHIP-E27-LED-RGB-8W-200-Million-Colors-Bright-Light-Bulb-w-Remote-100-240V-/300630930313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45fefff389

A koliko to jako svijetli, s kakvom bi je žaruljom usporedio?

Re: LED rasvjeta

8W Led je kao 60W obična žarulja. S tim da je ovo djelomično usmjereno
svijetlo pa u nekim dijelovima prostorije svijetli čak i jače od 60W
žarulje, a u nekim dijelovima slabije. Zato sam ja stavio dvije ovakve u
luster.

Re: LED rasvjeta
http://www.ebay.com/itm/FREE-SHIP-E27-LED-RGB-8W-200-Million-Colors-Bright-Light-Bulb-w-Remote-100-240V-/300630930313?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45fefff389

Neupotrebljivo govno s kojim ce se netko igrati pola sata i izgubiti
daljinski.

Iako je ova igracka dvadesetak puta jeftinija od Philips LivingColors
barem je jedno tridesetak puta losija :)

Site Timeline