LCD vs LED TV

eto da malo dodam ulja na vatru :))))

bio sam izrièiti protivnik LCD-a, dok nisam vidio normalni materijal na prosjeènom modelu. Razlog bi svi ovdje trebali znat... gledanje rezolucije sa DVD-a na cca duplo veæoj rezoluciji, al s ozirom da je BLUE RAY sve pristupaèniji, cijela prièa pada u vodu.

LCD LG 200HZ, snimka sa BLUE RAY-a = ni¹ta bolje mi ne treba jer je savr¹enstvo

Vodio sam jedan video studio godinama, obi¹ao po Londonu nekoliko studija gdje bi se i dan danas svi na¹i studiji da se udru¾e mogli sakrit.

Dakle, bio led ili ne, kad neki osrednji LCD poènemo hranit signalom koji treba, slika je za smrznut se.

God wrote:

Reply to
mic

nekoliko nas ti je napisalo sve i sva?ta, a takvi su i trgovci u du?anima....

ja sam ti napisao NTFS na USB... zvao sam sve du?ane koji imaju taj LCD i pogodi... nitko nije znao odgovor nego su svi jedva ?ekali da ja do?em, isprobam i dam im informaciju i odradim njihov posao ili su mi dali broj servisera koji tako?er nije znao odgovor .... :(

Mo?da sam picajzla, i mo?da si ti jedan od rijetkih trgovaca koji se trudi, pa sam te bezveze ocrnio ali glupo je kad do?e? u du?an i zna? o proizvodu vi?e od trgovca

Zamisli sebe da ?eli? kupiti BMW od par 10 taka tisu?a eura, a trgovci samo kimaju glavom i ne ka?u ti STVARNU razliku izme?u neka dva modela, pa se ti vozi? daljnjih nekoliko godina i stalno ti nekaj fali, a mogao si to mo?da dobit za par 100 eura da te je trgovac savjetovao....

je.... bo bi mu majku sve te godine jer mu je to bio posao....

probaj posao svatit na taj na?in.... dat sve od sebe... mo?da to netko prepozna u ovoj ili nekoj drugoj firmi... do?ivi? napredak i od obi?nog prodava?a koji se smije mu?terijama, postane? voditelj nekog odjela

æu
Reply to
mic

Reply to
mic

Danas sam bio u TehnoMax i moram reæi da sam odu¹evljen time ¹to su svi izlo¾eni TV-i bili spojeni na isti demo HD izvor s vrlo dinamiènim prikazima pa je postalo vidljivo koliko je izra¾ena razlika izmeðu 50Hz i 100Hz TV-a ili npr. LG-ova boljka da mu scroll po vertikali zapinje èak i na 100Hz.

Uglavnom, razmi¹ljam o nekom LED TV-u pa molim savjet za ¹to kvalitetniji odabir. Jako me se dojmio LED Sharp na 100Hz, 102cm.

Molim dobar savjet za LED TV, 102cm, cijena do 9.000,00 Kn i opæenito mi¹ljenje o LED tehnologiji koja, èini se daje puno bolje boje i dinamiku slike od LCD-a. Plasma i projektor TV-i su mrtvi ionako, zar ne pa o njima neæemo razgovarati...

Reply to
God

pa o njima neæemo razgovarati...

Od kud ti to?

__________ ESET Smart Security informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 4665 (20091206) __________

poruka je provjerena programom ESET Smart Security.

krak

Mislim da to sta si vidio kao LED, u stvari LCD tv koji koristi LED ossvjetljenje umjesto klasicnih "neonki"

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 4665 (20091206) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

:))))))))

--
ToMo
Reply to

potpisa 4665 (20091206) __________

desni klik na Nod32 - advanced setup / email client protection /alerts and notifications" i u obje kucice namjesti: "To infected email only", a mozes i "never"

--
 "What you thought was freedom is just greed."
Reply to

"God"

Kupi neke jeftinije, isplati se u¹tedejti.

Ista kita. Kod LED TVa svjetlo daju ledice kod standardnih LCDa svjetlo daju neonke. Ako je oboje dobro napravljeno razlike su minorne ili sadr¾ane u fejkanju sa demo materijalima. Primjeti kako su demo prostori jako osvjetljeni, to automatski te spreèava da do¾ivi kontrast kako se spada. BTW one fore 100Hz i slièno...to su ti samo fore i urote da otvori¹ novèanik. Kupi jeftinije i vodi se zdravorazumskom logikom. ©to si dalje od teleke zemi veci TV, ako gledas sa dva do 3 metra nemoj ici preko 32", nije prirodno da ga hebes. Al' opet, ima nas svakakvih pa i onih koje ne smeta

56" za 30cm udaljenosti od panela. ©to se tièe trzuckanja ono nema nikakove veze sa osvje¾avanjem. Problem osvje¾avanja se vidi kao slika sa ghostingom, odnosno na hrvatskom "duhovita slika" tj vidi¹ obrise slike koja je vec prosla a sve rezultira laganim zamucenjem. To zamucenje zapravo i nije tako strasno lo¹e, èak ¹tovi¹e postoji efekt koji se zove Motion Blur, zamuæenje poradi kretanja objekta koji filmovima daje posebnu èar, ali i je i znaèajno podebljan u odnosu na minorni ghostig koji mozda mozes vidjeti na 60hz LCD TVu koji uglavnom imaju vrlo brze matrice debelo ispod 10ms.

Pored toga da bi osvje¾avanje bilo toliko velki problem na naèin da se umjesto ghostinga vidi trzuckanje tj. ispadanje pojedinih slika izvor slike mora davati sumanutu kolièinu slièica po sekundi. Svi filmovi su od 24 do 50 slièica, a TV kuce emitiraju isto u tome rangu ovisno sto gleda¹. Dakle konaèna presuda 100Hz, trzanje, flunetnost i ostale trice i kucine = maèku o rep.

No trzanje postoji, ali nije vezano za osvje¾avanje nego prvenstveno za procesore koji reporduciraju video pa tek onda mozda do TVja. Govorim iz praktiènog iskustva ne iz teorijskog.

Onako usput, nema TVa koji daje dobru sliku, svi nabrijavaju i poku¹avaju stvoriti bajkovitu sliku te zahaklati te demoima. Jednom kada krene¹ konzumirati svoj TV pa kada vidi¹ da se vecinu vremena na njemu vrti HRT, RTL NOVA ili slicni izvori SD formata postavlja se pitanje. èemu?... bolje ustedjeti lovu...moje dvi lipe.

Reply to
miha

ma vidio sam demo HD materijal koji se vrtio na cijelom zidu (20 LCD i LED TV-a) Stvarno su svi TV-i koji su bili na 50Hz trzali... to nije bilo zamuæenje nego pila tj. vi¹e slika ¹to zbog tromosti oka ¹to zbog niske frekvencije osvje¾enja. ne znam da li sam ti uspio doèarati to ¹to sam vidio...

dakle zakljuèujemo da treba kupiti ne¹to iz sredine kako po cijeni tako i po kvaliteti... a to nije LED.

hvala!

Reply to
God

Da, i ja sam se nasmijao. Plazme dan danas rulaju po svemu, osim po zagrijavanju i potro?nji struje, to jedino zamjeram svom Pioneerku!

--
Vanja
Reply to

Tro?i vi?e od onih starih cijevnih koloraca! No dobro, slika je ipak kvalitetnija nego na starim....

Novi NeoPDP paneli su dosta bolji po tom pitanju.

--
ToMo
Reply to

NHF, ali za gledanje TV programa (jo¹ ako imate IPTV) u SD formatu plazma ubija. Imam veæ vi¹e od godinu dana Panasonic 42PV70 koji se praktièki ne gasi kad smo doma i slika je odlièna. Kad mi doðu frendovi koji su si pokupovali fullHD LCD-e od 10-12k Kn, samo se kiselo smijuckaju (naroèito ako se gleda kakav sport). Kupio bih HD LCD u sluèaju da 80% vremena na njemu gledam blueray filmove.

Reply to
Big D

Reply to
krak

A ja bi najradije gledao tenis na LCD-u Ne mozes vjerovati kako se vidi. ;)

Reply to
krak

Potpisujem, imam isti TV. I kao sto i drugima govorim, HD ready (panasonic) plasma od 5-6k kn je trenutno jedina razumna kupnja. Em ne spickas previse para, em dobijes odlicni prikaz sto SD, sto 720p sto 1080p materijala. Kad dobri 1080p paneli dodju na tu cijenu, onda se prebaciti. A to ce potrajati jos koju godinicu. Ionako jos nema komercijalnog FullHD programa a da ima neki pametni sadrzaj.

--
ToMo
Reply to

Ovo pitanje LED vs. LCD me navelo da malo vi¹e proèitam o tome. Sve ¹to sam na¹ao a ¹to bi bila prednost LED TV-a odnosno LCD TV-a sa LED osvjetljenjem naspram LCD TV-a s Obièinim Neonkama jest malo bolji kontrast i osvjetljenje slike pri danjem svjetlu (èitaj direktno sunce)

Reply to
Spyro

...i mo¾da mrvicu manja potro¹nja,sa naglaskom na mo¾da,no moram se malo na¹aliti,kad ne bi bilo ovakvih kao ¹to je "god",mi trgovci bi propali,ajme ¹to ljudi sva¹ta proèitaju i kakve gluposti prièaju,pa im uvalimo vrhunski tv za 10 i vi¹e kkn,jer su oni èuli da je ba¹ to najbolje, i naveèe vri¹timo od smjeha kad to poènemo preprièavati,,,uglavnom,da ti skratim muke,za 9kkn,mo¹ kupit 3 samsung plazme od 42 i sve tri, svaka za sebe æe imat bolju sliku od nekakvog tamo bilo kojeg led lcd-a,uostalom i sva ekipa æe ti biti zavidna koju sliku ima¹,bez obzira na izvor,,,a to ¹to vidi¹ u duæanima,i za¹to je tako,hmmm,a ne smijem to ovdje reæi,hehe... e da i led lcd-i,æe ti za par mjeseci biti u pola cijene nego sada,a ako ima¹ previ¹e novaca,bolje to doniraj za siroma¹nu djecu,nego za bezvezne bedastoæe...

Reply to
Dorian

Otprilike. Ono sto ni jedan LCD u odnosu na plazmu nema je kut gledanja, koji je kod plazme prakticki 180 stupnjeva, a kod LCDa mozda 30-40. Crna je i dalje bolja kod plazme. Kontrola na razini svakog pixela je i dalje na strani plazme. Odnos kvaliteta/cijena u srednjem rangu cijena (5-7k kn) je i dalje debelo na strani plazme.

--
ToMo
Reply to