elektricna brava...

Vec sam se javio na grupu u vezi one elektricne brave za vrata, koju otvara citac otiska prsta... Uglavnom, stvar je stigla, ja sam od prije narucio trafo kako su tu ljudi na grupi predlozili, jer je pisalo da stvar radi na 6-24V AC ili DC, trosi 2A. Narucio sam trafo 12V, 30VA. E,sad kad je stvar stigla (ta elektricna brava), ima tri zice.: smeða- plus plava - minus crna (Steuerstrom)

Jel mi moze netko reci sto znaci to Steuerstrom? Kamo da to spajam kad mi trafo ima samo dvije zice? Mislim, 4 zice ima, dvije idu na 220V, a dvije daju 12V. I u uputstvima pise da trafo mora biti Klingeltrafo (Sicherheitstrafo). Kakav je to trafo? Jer ja sam narucio normalan trafo, 12V 30 VA. Unaprijed zahvaljujem na odgovorima...

--
Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"
Reply to
Marin Braliæ

"Marin Braliæ" hr> wrote>

Doslovce : "upravljacka struja"

Reply to
Oldtimer

"Marin Braliæ" > I u uputstvima pise da trafo mora biti Klingeltrafo (Sicherheitstrafo).

Uh nisam sve odgovorio( zovu ma za stol :)

Klingeltrafo je trafo za zvonce, ima galvanski odvojene primar i sekundar da te ne zdrma 220V. No u pravilu su svi trafici takvi. Tesko ces naci izuzetak.

Reply to
Oldtimer

OK. Ali, kako to spojiti? Znaci, iz trafa mi idu 2 zice, a ovaj sklop ima tri zice. Kamo sto spojiti?

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

Negdje u dokumentaciji mora pisati cemu tocno sluzi ta 3 zica, dakle neki opis ili objasnjenje, ne samo naziv "zice". Neka upravljacka je, ali u papirima pise kakva...

Vjerojatno ti ta treæa ¾ica slu¾i za aktiviranje elektriène brave.

Reply to
Briglja

Hm, kad ne pise nigdje... Sklop se sastoji od tri djela: "upravljacki dio", elektricna brava, citac prsta. Elektricna brava se preko kabla koji dolazi s njom i konektora na njemu spaja na upravljacki dio. Citac prsta se isto preko kabla (kabel kao onaj koji ide od hard diska na plocu) spaja na upravljacki dio. A upravljacki dio dolazi s kabelom koji ima tri zile, to su one koje sam opisao. Tako da mi bas nije jasno kamo spojit tu trecu zicu...

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

Istina, sada kada detaljnije gledam nacrtan je neki kao taster na toj zici, znaci da se moze prekidati. A elektricna brava je spojena na minus i plus preko upravljacke jedinice, ali plus dobiva i preko te zice, ali je to prekinuto tasterom. To je vjerojatno da mogu taster unutar kuce staviti, pa kada mi neko pozvoni, preko tastera otvaram vrata... Mislim da ce ta zica ostati u zraku :-)

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

"Marin Braliæ" wrote

A da to skeniras, snimis pa postas ovamo ?

Reply to
Oldtimer

hocu, samo trebam nac nekog sa skenerom :-)

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

Mozes i slikati sa digitalcem (ne zaboravi ukljuciti makro mod onaj cvijetic)... Z

Reply to
zega

"zega" wrote :-)

Ma to sam ja polupimen i mislio samo sam umjesto "ili" stavio zarez :).

Reply to
Oldtimer

aha onda bolje ovako...

slikati digitalac makro

mozda je tako jasnije?

zega

"zega" wrote

:).

O mojem postu sam govorio. U tvom postu je i isprva bilo jasno ;)

Reply to
Oldtimer

Pa meni su svi tvoji postovi u ovom threadu jasni!? Ali odgovor je polinkan na moj post pa... Z

Reply to
zega