DC12V na AC220V

Pozdrav grupi

Shema je na hr.elektonika.

izlazni tranzistor je skuren i emiterski otpor darlingtna na istoj

shemi.

signalizira stanje akumulatora uredno radi.
Trafo je na shemi 400W

to ne vidim kao relevatno ako rabim MOSFETE i ufam da to mogu

jako kratko zasvijetli (impuls). Nekakvo drek PC napajanje koje mi glumi

kapaciteta 0,22uF, drito sa pina PWM ICa. Ne razumijem, nisu ovo Ghz,
kaj je to?

Hvala.

Re: DC12V na AC220V

izmjeriti izlazni napon,
treba ti true RMS metar.

njemu se mjeri struja

od 100mv dolazi do limitiranja struje.
Bilo bi dobro u seriju sa gatovima mosfeta spojiti otpornike desetak ohma,

valni oblik na tranzistorima i trafu.

nacrtano na tvojoj shemi. Sa trimerom

imao automatsku regulaciju
napona, morao bi mjeriti izlazni napon i preko povratne veze dovesti na

mislim da nije izvedeno.

start

Re: DC12V na AC220V

Darkec, fala puno na odgovoru.

meril DC.

pad napona, BTW nije bakar, mesing je.

Mosfete sam puknul drito na IC, nisam vidio potrebu za otporima - glup
sam, prosvetli me. Naime taj primitivni sklop ima jedan LED koji

upravljan MOSFET. Ima smisla ili ne?

Elektrolit se puni preko 100ohma i tih 100ohma ide na napajanje preko

kako varira napon baterije variral bude i iznos napona na minus ulazu

otpor plus relativno veliki elektrolit, ali pad napona baterije, kako se

smanjenju napona baterije djelovati pozitivno na stabilnost izlaza?

dal na izlazu 0,1V PWM bu "haltal" izlaz i to mu je "samokontrola".

posve dosta za ovaj AC "kvadrat".

mosfet,  lupil bi neke prema masi.  Da mi svetli onaj LED koji
signalizira ON stanje?

Ak ti se da, samo napred.

Re: DC12V na AC220V

svoj.

Otpor koji se stavlja u seriju sa gateom je jako bitan kod visokih

tranistora puni i prazni, pa u trenutku kad je kapacitet prazan, prilikom

greatz(diode) koji ti ispravlja izlazni napon

napona.

Re: DC12V na AC220V

hm, da.

nemam.

klasika, tak bum ja to i sklepal, jer ovo kak je sad po defaultu mi se

Re: DC12V na AC220V
On 12.9.2014. 18:47, Darko wrote:

Re: DC12V na AC220V

spoji zarulju na izlaz pa usporedjuj sa drugom iste snage koja je
prikljucena
na "elektru" i tako ces najlakse utvrditi koliko odstupas od prave
vrijednosti.

pozdrav  hrvoje

Re: DC12V na AC220V

"dva i dva", kak se ono veli.

Re: DC12V na AC220V

/*cut*/

Otpori u seriji sa gateom  sprijecava rezonancije (10-47R) a obicno se stavi
i parK otpor prema masi da bi se sprijeco nedefinirani napon na gateu pri
isljucenom driveru i pregaranje mosfeta.
Ja bi ledicu spojio direktno na napajanje a pin 14 preko 47oma na sklopku..

Pad napona baterije kompenzra se produzenjem PWM-a (preko 200K otpora na -
ulazu komparatora), a izlazni napon se kontrolira sa sekundara sklopom sa BC
tranzistorima.
Strujna zastita je izvedena shuntom.

Padom napona baterije produzuje se PWM

Strujni limit realiran je preko shunta a naponska regulacija

Re: DC12V na AC220V

Dobra ideja.

  a izlazni napon se kontrolira sa sekundara sklopom sa BC

Fala megamusic bil' si faca ostal faca.

Bum ubacil otpore i prepikal "ON" LED i amen.

Re: DC12V na AC220V
On 12.9.2014. 20:10, megamusic wrote:

Current Sense+ samo vrlo skokovite promjene jako velike frekve. Sve

ili ne?

Drugo pitanje:

nemrem zmeriti.

Re: DC12V na AC220V

velike impulse van koji bi trebali haltati SG... Osim toga pridonosi

Super, ali odakle to dolazi?

raditi. Glupi SG bi trebao oscilirati i drajvati trafo stalno, a ovisno

struja kroz 2x11V stranu trafa, i to je to.

Re: DC12V na AC220V

uuuuuuu, to je katastrofa!!!

hodu da bi se moglo smatrati da je to OK...

vuku i po svega 7-8W

---

Re: DC12V na AC220V

normalno jer SG uvijek radi isto i pazi samo da nema strujnog

mjerim iskoristivost je preko 90%, i opet se mosfeti ne griju.

Re: DC12V na AC220V

Kad mosfet vodi prema masi na drugom kraju sekundara javlja se dvostruki
napon.
Taj sklop sa bc-ima na osnovu tog napona skracuje skracuje impulse.
Kasnjenje mi nije bas jasno, 22uF kondezatori bi se trebali brzo napuniti,
moguce da su losi...

Cini mi se puno probaj smanjivat izlazni napon, pada li struja naglo ili
linearno?

Skroz bi prestala pobuda ili bi se ukljucivala povremeno? Ako se ukljucuje
povremeno moguce da se pojavljuju velike spice sto preko sklopa sa BC-ima
blokira sklop.

Tako nekako. Jednostavna ragulacija sa izlaza se moze napraviti (mali trafic
i onda ispravljac i to dovest na 200K otpor) ali nisam siguran koliko bi to
bilo stabilno.

Ispod 8V IC ide u shut down i to je to.
Problem sa nedovoljnim driveom se moze umanjit/uklonit bootstrapom sa trafa
(shema na binsima).

:) sta sam ja sve vidja...
Btw nije mi jasan ona test tipka i relej na 220 strani - cemu to sluzi?

Re: DC12V na AC220V
upravo imam neka mjerenja pa sam pogledao struju praznog hoda na CS seriji

---

Re: DC12V na AC220V

Re: DC12V na AC220V

Stavio ja povratnu vezu prema datasheetu.

za 50%. Problem je da sa maksimalnom pobudom zbog mog napajanja (pada na

mala je frekva.

zadovolji povratnu vezu. To vidim po LED ON koji sada blinka cca desetak

Ak se razmemo. Ako maknem filtarski kond povratne veze onda pulsira puno

brijem da mi PC napajanje nemre tak nafilat trafo pa da to proizvede

Eh sad. Kad sam se igrao sa trimerom, mogao sam smanjiti napon i to bi
smanjilo pobudu izlaza/trafa ali bi i izlazni napon bio dosta manji,
dakle pobuda je uvijek radila samo je bila kratka, izlazni napon mali

dobiti sa povratnom vezom. da mi izlaz radi uvijek da imam 220 ali da

nego gutat puno da bi se namagnetiziral. Otpor 11V svitaka je mizeran.

Re: DC12V na AC220V

nespravan inverter (a testirali ga prilikom primo-predaje....da je stavio 2

:))

Re: DC12V na AC220V

indukcija na namotu.  To jest veliki problem, al' ja se malo igram jer

Site Timeline