5v punjač za mobitel

Imate li kakav savjet ?
Htio bih imati prijenosni punjac za mobitel koji radi na 1 ili 2 punjive
baterije.
:)

Hvala!

http://www.ebay.com/itm/400345678301?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Re: 5v punja? za mobitel

na jednu bateriju kao izvor napajanja. Samo, ako nema detekcije

Re: 5v punjae za mobitel

U pravu si.

.

Re: 5v punjae za mobitel

najefikasnije sa komparatrom, ali to ti bude veliko kao i sam DC

regulatora i komparirati ulaz, te automatski zaustaviti regulator ako

Re: 5v punjae za mobitel

Sve jasno.  :)

http://www.ebay.com/itm/20pcs-LM393-Low-power-voltage-comparator-SOP-8-Free-Shipping-/261558053217?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ce6132961

Moram pitati: kako dovesti referencu od 1v na -  ?
Moze i nekakav link ili naziv po kojem bi potrazio shemu na google.   :)

Re: 5v punjae za mobitel

Imas na elektronika.binaries dvije shemice s LM393, tek toliko da vidis
otprilike o cemu se radi.

Re: 5v punjae za mobitel

Hvala!

Re: 5v punjač za mobitel

Efikasnost tog step-up regulatora je veca ako je ulazni napon blize
izlaznom pa su 2 (a jos bolje 3 ili 4) punjive AA u seriji bolje
rjesenje od jedne. S tim da ti kapacitet AA baterija mora biti veci od
kapaciteta baterije koju punis tako da otpadaju one jeftine NiMh na
kojima pise 2500 mAh a imaju stvarnih 300-500 mAh. Ja sam si za kameru
na biciklu npr. step-up slozio s jednom 18650:

https://www.dropbox.com/sh/oh6l7dz4o5pv0rg/AAA_Ci6RSSA5SBeegRHJsEwEa

Ona kad je puna ima 4.2 V a u starim baterijama od laptopa ih se moze
naci s kapacitetom preko 2000 mAh. Ako nabavis Panasonicovu NCR18650B
ona ima pravih 3400 mAh a ako nabavis takvu protected bateriju onda ce
zastitni sklop sprijeciti da ju prilikom punjenja mobitela ispraznis
ispod dozvoljene granice od oko 2.7 V.
--
Chupo

Re: 5v punjač za mobitel

U biti istu stvar zelim napraviti.
Imam 4 18650 baterije i kucista za njih, ali imam i 30tak punjivih baterija
AAA i AA pa bi ih iskoristio.

Nakon punjenja mobitela trebam napuniti baterije bez obzira koje koristio.
Mozda je to rjesenje umjesto detektora...

Re: 5v punjač za mobitel

Ako ti je svejedno koliko ce sve skupa zauzimati mjesta onda stavi dva
puta po dvije 18650 u seriji paralelno jedne drugima pa ces imati 8.4 V
i prilicno velik kapacitet - i to onda umjesto na step-up spojis na
step-down. U tom ce ti slucaju raditi i jeftine 18650, npr. Ultrafire
gold na kojima pise 4000 a imaju stvarnih oko 1200 mAh. A ako nabavis
kvalitetne 18650 ces s jednim punjenjem baterija moci nekoliko puta
napuniti mob.

Za step-down uzmes ovo:

http://www.ebay.com/itm/301218533352

Tu na trimmer-u podesis izlazni napon i to je to. Takve 'iste' imas
koji su istovremeno i step-up i step-down (buck/boost) pa onda na njih
mozes spojiti koje god trenutno baterije imas napunjene - s tim da ovi
jeftiniji u step-up mode-u s 3 na 5 V ne mogu dati vise od 300 mA:

http://www.ebay.com/itm/400547343335
--
Chupo

Re: 5v punjač za mobitel

Dakle savjetujes bolje rjesenje - da idem na step down? Jer imam 2 vec

Uzeo sam step up 5 komada pa cu napraviti i jedno i drugo.

Jos da skontam onaj LM393 komparator.  :))

Re: 5v punjač za mobitel

Ako vec imas 18650 onda ce se u 2s2p/2p2s spoju:

http://tinyurl.com/pm6znhb

ulazni napon kretati od 8.4 do oko 5.4 V uz kapacitet od par Ah.

Reko si da imas 30 punjivih AA/AAA pa ti onda step-up ni ne treba nego
i njih spoji tako da ulazni napon bude veci od izlaznog.

Netko je tu na grupi prije par godina stavio zanimljivu shemu za
detekciju previsokog ulaznog napona s TL431 (ako je ulazni napon bio
visi od podesenog se je upalila lampica koja se je mogla ugasiti s
tipkom) pa bi se mozda mogla preraditi i ta shema.
--
Chupo

Re: 5v punjač za mobitel

Hvala na linku. Taj dio je jasan.

Morao bi oko ovoga malo poraditi.
Previsok napon nije problem vec bi trebao indikator ispraznjenosti baterije
tj. kad padne ispod 1V ( za 1,2V bateriju) da se pali lampica ( isto vrijedi
za 7.2V kad padne na 6V ).

Re: 5v punjač za mobitel

Jasno je za sta bi sklop trebao sluziti - zato sam napisao da bi se
shema bazirana na TL431 mogla *preraditi* za tu funkciju. To je ova
shema:

https://www.dropbox.com/s/evw94g4qi50xlxo/tester_ispravljaca.gif

gdje se koristi programable precision reference.

Sta ce ti da se pali lampica, pa neces valjda sjediti kraj punjaca i
cekati. Umjesto lampice sklop mora prekinuti punjenje.

Za 2x18650 u seriji prag nije 6 V nego ko sta sam napisao u ranijem
postu (pa cak i nizi). A '7.2 V' je u pocetku cak i pod opterecenjem
blize 2x4.0 do 2x4.2 nego 2x3.6 (isto ko sta sam napisao ranije).
--
Chupo

Re: 5v punjač za mobitel

Yes. Bolje da prekine.