3fazni UPS???! - Page 2

Re: 3fazni UPS???!

ma ne kužim ovo sa baterijom od 570V...pretpostavljam da je to neka random
brojka

meni je jasno ovo što ti govoriš da imaju izvučen napon NAKON
ispravljača...ali misilm da ti, neovisno od znanja o elektrothenici nisi
skužio da meni nije problem ULAZ nego IZLAZ mora biti trofazni...a reci mi
kada si zadnji puta vidio ili držao u urkama UPS koji ima trofazni
izlaz?!?!?! daaa?!

kuiš...dakle...ajmo ispočetka...

jel možeš malo pojasniti? :)  (ako ti se da)

Re: 3fazni UPS???!

Ne znam za njega, al' ja zadnji put prosli tjedan kad sam isao kroz sistem salu.
Par malih APC Symmetri 20k... (20kVA 3-phase output)
Vidio naravno, nije bas nesto za "drzat u rukama", osim ako nisi barem Regoč. :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: 3fazni UPS???!

Na recimo frekventnom pretvaraču danfoss vlt2800 ima u meniju
informacija o dc naponu, nakon trofaznog ispravljača i kondenzatora ima
napon od oko 570V.Znači, ako nemaš tri faze nego baterije koje imaju
570V spojiš ih na DC+ i DC- on če raditi najnormalnije.

Re: 3fazni UPS???!

ma dečki , vi mene ne kužite...

ja trebam UPS na koji se može uštekati 3fazni motor....i pitao sam postoji
li mogućnost faziranja 3 UPS monofazne jedinice....svaki bi imao 12V
bateriju za sebe...amen...

Re: 3fazni UPS???!

Ako je ulaz MONOFAZNI, gdje je taj 3f ispravljač?

Re: 3fazni UPS???!

bravo Vaso!! skužio si što ja trkeljam cijelo vrijeme...i to pitam, a oni
svi o svemu samo ne to kaj sam pitao :))))

Re: 3fazni UPS???!

Možda neki modeli iz 1f rade 570V, a onda iz toga 3f? Ali mi se to svakako čini
prevelikim naponom?

Re: 3fazni UPS???!
uči prvo kako radi inverter pa će ti biti sve jasno