Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

opymalizacja zasilacza ATX pod Intela
witam Na czym konkretnie polega optymalizacja zasilacza ATX pod procesory Intel? Czy jest mozliwosc zeby taki zasilacz wystartowal z platyforma na procku AMD ? Generalnie mam zasilacz ktory z intelami...

acs756
Poszukuje jakiegokolwiek miejsca w Polsce gdzie sprzedaje się ten układ. Z góry dziekuje.
2
2

Re: Szukam firmy zajmuj?cej si?...
...taka polityka jakości :) firma musi się starać o jakość usługi bo albo nie zapłacę albo będę zwracał wadliwy towar...ale starać się musi, nie może sobie pozwolić na odwalenie roboty...
2
2

Szukam: firma instalująca kamery przemysłowe, woj. m
Szukam firmy jak w temacie. Zadanie: 12 kamer, część na zewnątrz budynków, część w chłodni ( -20 stopni). Kilka kamer z dźwiękiem. Zawsze jest oświetlenie, nie potrzeba podczerwieni. Nie...
4
4

Szukam firmy zajmuj?cej si?...
Witam Poszukuję firmy zajmującej się montażem elektroniki a dokładnie zaciskaniem "blaszek" na pojedyncze przewody oraz lutowaniem przewodów do czujników w obudowie TO-92 i założenie koszulki...
6
6

Podciągnięcie 220V do garażu - cz
Cześć, Dziękuję za odpowiedzi na poprzedni list, po ich przeanalizowaniu i dopracowaniu projektu mam jeszcze kilka wątpliwości: Złapałem co następuje: Z domu do garażu przewód 3x2.5mm,...
25
25

Komputer kopie
Witam Wiem, ze watkow bylo pelno i duzo z nich przeczytalem ale dalej nic nie wiem. Jedni pisza uziemic, drudzy nie uziemiac, nastepni, ze go grzejnika i tak dalej... Mam w pokoju 4 gniazdka po 1 na...
21
21

ARM9 z zewnetrzna wspolna pamiecia programu i danych
Witam Mam pytanie do osob, ktore maja doswiadczenie z ARMami 9 z zewnetrzna pamiecia programu. Z powodu duzych f cpu podczas resetu program z zewnetrznego flasha laduje sie do zewnetrznego RAMu i...
8
8

sygnalizator dzwonienia komorki, ma ktos jakis pomysl?
Witam, ma ktos moze koncepcje jak zrobic sygnalizator do komorki - jest hala gdzie jest glosno i poki byl stacjonarny, to nie bylo problemu, teraz jest komorka z numerem stacjonarnym i jest klopot......
8
8

Wrażenia z Omega Elektronics
Witam, Chce tu opisać wrażenia z pobytu w wyżej wymienionej firmie. Byłem tam w sumie z ciekawości dowiedzieć się, czy był bym w stanie pracować w takiej firmie. Wykształcenia...
111
111

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
Paramagnetykiem. I tylko krew odtlenowana. Grzegorz Kurczyk napisał(a): > P.S. Zastanawia mnie r�wnie� jedna rzecz. Krew jest ferromagnetykiem.
2
2

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
Mechanika płynów wskazuje na punkty stagnacji i zbyt duże napręzenia w płynie (mówimy tu o krwi), możliwość tworzenia zakrzepów oraz rozpad czerwonych krwinek - hemoliza. Dlatego właśnie...

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
:) Ja też poszperam. Napiszę jak coś znajdę. Grzegorz Kurczyk napisał(a): > Grzegorz

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
A czy ja mogę poprosić o źródła, z których Panowie korzystają podajac mi fakty?
2
2

Re: Uk?ad do badania efektu Halla w zmiennym polu magnetycznym.
Ja mam ustalić jaka to będzie czestotliwość, ja mam ustalić co będzie wchodziło w skład układu przepływowego, jakie urządzenie pomiarowe, wreszcie jaki generator zmiennego pola...
1
1