zmiana czestotliwosci pradu

Znam odpowiedź i ją w tym wątku podałem. Jesli tego nie zauważyłeś, to tym gorzej dla ciebie.

Jeszcze ani słowa o kradzieży nie napisałem.

*PLONK* warning!

Już żałuję, że podałem w tym wątku rozwiązanie problemu - nawet nie przeczytałeś.

Na podlodze moze byc slabszy :-)

Ale ustalmy:

-czy naprawde mozna tym wywiercic dziure w betonie, fi10x50 powiedzmy,

-czy przecietny czlowiek moze to podniesc i utrzymac

:-)

Juz bym chyba pomyslal jak podlaczyc pod samochodowy aku, to bydle 500W da przez dlugio czas ..

Taa, a na ile dziur starcza akumulator ?

Szczytowym a nie miedzyszczytowym.

A kogo to obchodzi? Ważne jest szczytowe.

Twój wybór ;-P

Władysław Skoczylas

No ale na podlodze haków malo kto bedzie wieszal ;-)

Nie rozumiem pytania... fi 10mm otwór ? 3/8 cala ? Bez problemu. Wiertlo do betonu i wiercisz z udarem. Niedawno wlasnie facio wiercil przy mnie taka sama wiertarka dziury w podescie betonowym na stacji benzynowej... Dziury spore pod stalowe kolki rozporowe na których siedzi dystrybutor.

Co do podniesienia i utrzymania - jest to bardzo zgrabna/lekka rzecz. Nigdy nie widziales wiertarki akumulatorowej ?? Nie wyglupiaj sie... Przejdz sie do jakiegos supermarketu budowlanego - na pewno maja je wystawione z pudelek do wypróbowania sobie przez klientów.

Od tego masz ladowarke i zapasowa baterie... :-)

Reply to
Pszemol

ka napisał(a):

Widzę, że lubisz dokarmiać małe, żółte _chomiki_ ;-) PS. Na przyszłość zanim napiszesz takie teksty to lepiej rozerzrzyj się kto ma jaką pozycję na grupie i jaka atmosfera panuje.

Reply to
badworm

MuNiO napisał(a):

Taaa, taką jak sobie zamontuje to na pewno wyjdzie na tym do przodu i się ni zdradzi ;-)

Reply to
badworm

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

ok, przepraszam

Reply to
ka

Sa nawet wiertarkomlotki z pneumatycznym udarem zasilane akumulatorowo

- fakt ze swoje kosztuja a dlugo popracowac sie nie da.

A w piwnicy - moze kupic "zlodziejke", wkrecic w miejsce zarowki a jak sie chce byc w zgodzie z prawem - poprosic administracje o zgode - zwykle na pobor pradu do celow remontowych poza ukladem rozrachunkowym wyrazaja zgode za drobna oplata - idziesz, mowisz czym masz pracowac, ile roboty, od kiedy do kiedy potrzebujesz sie wlaczyc, placisz pare zlotych i bierzesz ten prad LEGALNIE - nikt sie czepic nie moze.

Reply to
Dariusz K. Ladziak

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

To był przykład dlaczego 220 może się przydać bo nie widziałeś potrzeby.

Nie produkcji tylko 1 sztuce 5 lat temu, bo majstrzy powiedzieli, że się nie da wcelować zlewem 1.5 komorowym nad szafkę 60 i trzeba będzie ścianki boczne wyciąć. Dało się (2..3 mm z każdej strony jeszcze zostały). Podałem ten przykład, bo przyjąłeś, że tylko wiertarka akumulatorowa i 220 już nie potrzebne.

Tak, dziecko ma niestety silną alergię na wiele rzeczy (kurz też), więc dmuchamy na zimne.

Mieszkam na parterze, ale długiego przedłużacza nie miałem, a złodziejkę miałem, majstrzy poszli o 19-tej - wtedy zabrałem się za to (wcześniej nie planowałem), bo bez wody w kuchni ciężko.

Bez przesady z tą kradzieżą - nie zbliżaj się do paranoi - wiertarka 4 x 2 min, wyrzynarka - może 5 minut, odkurzacz - minuta - mi wychodzi góra 4gr. Za pracujący na full kaloryfer w suszarni płacimy wiele razy więcej niż za światło w piwnicach. Mam ścigać tych, którzy otwierają okno w suszarni, że kradną ciepło, za które ja też płacę. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

widzialem, ale IMHO ona nie miala 300W przez 15 minut :-)

Za duzo trzeba sie nabiegac do ladowarki :-)

A skad bierzesz te 300W ? Poza tym - akumulatory NiCd potrafia dac bardzo duze prady zwarciowe. Idealnie nadaja sie do silników pradu stalego jakie sa w takich wiertarkach.

:-) Bzdura - wystarczy wychilic glowe przez okno i poprosic zone aby zrzucila nam swieza baterie - no ale trzeba ja zlapac zanim spadnie nam ona na glowe ;)

Reply to
Pszemol