Zestaw AVT-961 i pomoc w modyfikacji programu PIC-a

Witam, interesuje stacja pogodowa z AVT-961, a w zasadzie jej część: pomiar ciśnienia, wilgotności, temperatury i RS-232. Płytkę można kupić, wsad zdobyłem. Czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć czy można łatwo zmodyfikować hex-a od tego PIC-a, tak aby ciśnienie, wilgotność i temperaturę wysyłał na RS-a? Najprościej to chyba wysyłanie przez RS-a to co wyświetla na wyświetlaczu. Źródła w C pewnie nie do zdobycia, a asembler to raczej niezłe rzeźbienie.

Może znalazłby się ktoś pomocny ...

pytający

Reply to
pytajacy

Wydaje mi się że PIC-e chyba działają tak samo jak z 51 czy AVR, tzn. jak się wczyta hex-a do środowiska programistycznego to mamy program w asemblerze. Czy może coś pominąłem i PIC-e działają inaczej? Czy nie da się tego zrobić w MPLAB?

Niedawno był podobny wątek

i Pan Sylwester Łazar nie widział problemu w modyfikacji takiego programu. Fakt, że program miał tylko

0,5kB.

pytający

Reply to
pytajacy

Nie rozumiesz - plik HEX to program wynikowy, rzeczywiście w assemblerze, ale w takim gotowym programie nie da się zrobić żadnych istotnych zmian - w każdym razie jest to zdecydowanie bardziej czasochłonne niż pisanie od nowa.

W gotowym hexie to można sobie - czasem, bo to zależy od samego programu

- wstawić jakiś drobiazg, zmienić adres itp. Ale pisanie całych procedur itp to jest podejście od d... strony.

I jak kolega wspomniał już, napisanie tego od początku to zdecydowanie prostsza sprawa.

Reply to
sundayman

A tak swoją drogą myślałem ze do takich kitów źródła sa dodawane, bo w końcu w czym jest ta przyjemność? W złożeniu tylko? Jak by były źródła to by była dodatkowa przyjemność w customizacji, zmiany w funkcjonalnosci. A tak to taki (zaawansowany) "migacz diodek" jedynie, popatrzeć można tylko jak działa., edukacyjnie nic nie wnosi.

Reply to
Marek

Wprawisz się w lutowaniu :)

Reply to